نسخه خوانی

نمونه سوالات نسخه پیچی با جواب دانلود کاملا رایگان

مشاهده : 67,617 بار ۲۰ دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
اموزش های نسخه خوانی

نمونه سوالات نسخه پیچی با جواب در این بخش از زیر مجموعه آموزش نسخه خوانی سایت می باشد.در دوره های تکنسین داروخانه ( نسخه خوانی داروخانه) در انتهای دوره آزمونی اخذ می شود و در صورت قبولی در این آزمون ، گواهی شرکت در دوره اعطا می شود. با ما در ادامه همراه باشید تا علاوه بر دانلود رایگان نمونه سوالات نسخه پیچی ، درباره این آزمون ها و همچنین دوره ها بحث کنیم.

آزمون نسخه خوانی,نمونه سوالات نسخه پیچی با جواب,نمونه سوالات تکنسین داروخانه رایگان,دانلود نمونه سوالات آزمون تکنسین داروخانه,دانلود رایگان نمونه سوالات تکنسین داروخانه,سوالات امتحانی تکنسین داروخانه ,دانلود نمونه سوالات نسخه خوانی,نمونه سوالات تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی,نمونه سوالات داروخانه

دوره های آموزشی نسخه خوانی در داروخانه

قبلا در بحث آموزش نسخه خوانی بصورت مفصل درباره روش های نسخه خوانی در داروخانه صحبت کرده ایم. که یکی از روش های یادگیری نسخه خوانی نیز شرکت در دوره های نسخه خوانی ذکر شده است. اما هنوز کاربران زیادی درباره دوره های نسخه خوانی که بصورت حضوری برگزار می شوند سوالات زیادی از ما می پرسند. که خب ما هم سعی میکنیم مجدد بصورت مختصر و کوتاه این عزیزان رو راهنمایی کنیم.

دوره های حضوری نسخه خوانی توسط موسسات مختلفی در بیشتر شهر ها برگزار میشه. انجمن علمی پرستاری ایران ، جهاد دانشگاهی، انجمن داروسازی، فنی و حرفه ای و غیره. هزینه این دوره ها کاملا متفاوت و بر اساس سرفصل دوره و نوع موسسه ممکنه از ۴۰۰ هزارتومان تا یک میلیون تومان نیز متغیر باشه. در این دوره های نسخه خوانی ، شما پس از ثبت نام در مدت ۲ الی ۴ ماه در کلاس های شرکت میکنید. این کلاس ها ممکن است ۲ الی ۳ جلسه در هر هفته برگزار شوند.

در دوره های نسخه پیچی، معمولا یک جزوه تدوین شده یا یک کتاب نسخه خوانی که بخش اعظم اون رو داروشناسی تشکیل میده به شما می دهند. و در تمام طول دوره اکثر آموزش ها از روی همین کتاب خواهد بود. پس از این که استاد مقدمات اولیه و کلی نسخه خوانی رو برای شما بازگو کرد. وارد مباحث داروشناسی خواهید شد. در هر جلسه داروها مرور شده و توضیحاتی در صورت وجود درباره هر دارو داده می شود. و به نوعی تمرنی و تکرار دارو. البته ممکن است نوع تدریس در شهرهای مختلف و موسسات مختلف، متفاوت نیز باشد. در دوره ها یک سری اطلاعات مورد نیاز دیگری نیز به شما داده می شود.

مدرک نسخه خوانی

و نهایتا در انتهای دوره آزمون نسخه خوانی بر اساس جزوات ، کتب و موارد تدریس شده اخذ و در صورت کسب نمره قبولی ، گواهی شرکت در آزمون اعطا می شود.این گواهی به منزله شرکت در یک دوره تکنسین داروخانه است و به این معنی نیست که دیگه هرکجا نسخه خوان نیاز بود ، این گواهی یا مدرک رو بدید قبول میکنن و میرید کار می کنید. بلکه آن چیزی که برای یک داروخانه اولویت داره میزان تسلط شماست. و مدرک میتونه یک امتیاز مثبت در نظر گرفته بشه.

در برخی دوره های نسخه خوانی ، خود موسسه، یک دوره کوتاه کارآموزی هم برای شما میذاره.اما این مورد در موسسات و دوره های خیلی کمی اتفاق میفته و بیشتر موسسات زیر بار کارآموزی نمیرن. و خود شخص باید دنبال جایی برای کارآموزی باشه. چون حقیقتا بدون کارآموزی ، امکان افزایش تسلط وجود نداره. البته در شروع کار تمرین با نمونه نسخه های پزشکی در صورت در اختیار داشتن به شما کمک خیلی زیادی میکنه اما همانطور که گفتم، کار در محیط داروخانه اجتناب ناپذیره. چون علاوه بر اینکه با محیط کار آشنا می شوید. کلی استرس شما کم میشه و ضمنا کلی داروی جدید یاد میگیرید. با قوانین بیمه ها و قیمت داروها آشنا می شید. کلی لوازم پزشکی جدید در محیط کار میبینید و اونها رو هم میشناسید و غیره.

منابع آزمون نسخه خوانی

اگر برای آزمون نسخه پیچی آماده می شوید. منبع اصلی جزوه یا کتابی است که برای شما معرفی شده و یا سرکلاس تدریس شده اند. اما اکثر سوالات از مباحث داروشناسی است. مثل گروه های دارویی، دوز مهم برخی داروها مثل نیتروکانتین ۲٫۶ (دوز خاص) و نام های تجاری مهم و غیره است.بسیاری از آزمون ها در انتها دارای نسخه نیز هستند که شما باید اونها رو بازنویسی کنید.حداکثر تعداد ۱۰ نسخه در این آزمون ها آورده میشه.

نمونه سوالات نسخه پیچی

در اینجا تعداد ۶۰ نمونه سوال امتحانی تکنسین داروخانه رو برای شما آورده ایم که بصورت چهار گزینه ای همراه با جواب درست می باشند.نمونه سوالات نسخه پیچی رو دانلود و با اونها تمرین کنید. و چنانچه به سوالات بیشتری نیاز داشتید از بخش نمونه سوالات امتحانی تکنسین داروخانه دانلود کنید.

کلید واژه های مهم : آزمون نسخه خوانی,نمونه سوالات نسخه پیچی با جواب,نمونه سوالات تکنسین داروخانه رایگان,دانلود نمونه سوالات آزمون تکنسین داروخانه,دانلود رایگان نمونه سوالات تکنسین داروخانه,سوالات امتحانی تکنسین داروخانه ,دانلود نمونه سوالات نسخه خوانی,نمونه سوالات تکنسین داروخانه جهاد دانشگاهی,نمونه سوالات داروخانه
فرمت : pdf حجم : 600 کیلوبایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی در قالب زیپ فشرده می باشد که حاوی نمونه سوالات نسخه خوانی در قالب PDF می باشد.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

۲۰ دیدگاه ارزشمند


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

  • profile avatar
    نویسنده : S.g 26 , دسامبر , 20

    سلام من این دوره را به صورت مجازی که سایت در اختیار قرار داده گذراندم امتحان کسانی که بصورت مجازی هستند به چه نحوی چون بعصی سوالات واقعا سخته و در ویدیوهایی که مشاهده نمودم بیشترشون نیست 🤔

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 27 , دسامبر , 20

      سلام ما ازمون نداریم

  • profile avatar
    نویسنده : سکینه 23 , دسامبر , 20

    ببخشید نمونه سوال بیشتری نداشتید

  • profile avatar
    نویسنده : ghazale 30 , نوامبر , 19

    سلام من تازه با این سایت آشنا شدم من این دوره رو توی آموزشگاهی که تحت نظر دانشگاه شهید بهشتی هست میگذرونم دنیای هم سوالاتش سخته اگه میشه یه کمکی بهم بگویند

    یعنی ممنکنه با این نمونه سوالات فردا شم

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 06 , دسامبر , 19

      درود بر شما، سوالات نسخه پیچی ، بعنوان نمونه می باشند که شما با نحوه اخذ سوالات در آزمونها آشنا بشید و بدونید دقیقا باید ه یزی رو مطالعه کنید.

  • profile avatar
    نویسنده : علیزاده 21 , سپتامبر , 19

    بسیار عالی با سپاس از زحماتتان

  • profile avatar
    نویسنده : ameneh 18 , نوامبر , 18

    سلام.با کمال سپاس و خسته نباشید از سایت خوب و جامعتون.من قبلا نمونه سوالای انتخانی از سایت شما خریداری کردم..میخواستم بپرسم امکان داره ی فایل یا برنامه ای جامع برا داروشناسی بگید نصب کنیم؟ک شناخته داروشناسیمون بهتر بشه.ممنون

  • profile avatar
    نویسنده : ameneh 18 , نوامبر , 18

    سلام.ممنون از سایت جالب و خوبتون..من قبلا فایل سوال خریدم..فقط ی سوال داشتم..میشه بپرسم یه فایل خوب و جامع داروشناسی معرفی کنید.که کمک بگیریم براشناخت داروها..ممنونم

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 25 , نوامبر , 18

      درود بر شما ؛ لطفا در تلگرام پیغام بگذارید تا در اختیارتون قرار بگیره.

  • profile avatar
    نویسنده : masih 07 , اکتبر , 18

    سلام خسته نباشید من دارم این دوره رو در انجمن داروسازان میگذرونم. و درباره ازمون واقعا نگرانم. چند درصد شرکت کنندها موفق به کسب نمره قبولی میشن؟

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 11 , اکتبر , 18

      درود بر شما
      اگر همه شرکت کنندگان اطلاعات کافی داشته باشن ۱۰۰٪ شون تو ازمون نسخه خوانی قبول و گواهینامه شون رو هم دریافت میکنن.

  • profile avatar
    نویسنده : maryam 30 , آگوست , 18

    سلام سوالات برای من دانلود نمیشع میشه به ایمیلم بفرستید؟

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 11 , اکتبر , 18

      درود بر شما مریم عزیز
      لینک دانلود سوالات مشکلی نداره .

  • profile avatar
    نویسنده : Mina 02 , ژوئن , 18

    سلام .من میخواستم نسخه آزمایش روهم یاد بگیرم .میشه راهنمایی کنید

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 07 , ژوئن , 18

      درود بر شما ؛در حال حاضر چنین آموزشی نداریم

  • profile avatar
    نویسنده : سید جواد 01 , می , 18

    عالی سپاس از اشتراک نمونه سوالات

  • profile avatar
    نویسنده : ثنا 28 , فوریه , 18

    نمونه سوالات بیشتر نداشتید
    من برای جهاد دانشگاهی میخواستم

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 28 , فوریه , 18

      درود بر شما؛ نمونه سوالات بیشتر رو میتونید از iehe.ir/7378 دریافت کنید.
      پیروز باشید

  • profile avatar
    نویسنده : محمد 17 , فوریه , 18

    نمونه سوالات عالی بود ممنون از شما

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت آماده مدیریت استرس

پاورپوینت آماده مدیریت استرس


پاورپوینت آماده مدیریت استرس تاثير استرس در بروز بيماريهاي قلبي از فشار خون و چربي نيز بيشتر است. استرس شغلي به عنوان ...

بیش از 52 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.