نسخه خوانی

جزوه آمار مقدماتی و پیشرفته + دانلود پاورپوینت

مشاهده : 16,000 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

جزوه آمار مقدماتی و پیشرفته

آمار مقدماتی و پیشرفته + دانلود جزوه پاورپوینت

بنام خدا و با سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت مهندسی بهداشت محیط ایران .

در این تایپک از سایت ، جزوه تقریبا کاملی رو از آمار مقدماتی و پیشرفته رو در ۳۲۹ صفحه براتون قرار دادیم که می توانید با مبلغ پایین نسخه PDF این فایل رو دانلود کنید . و  در صورت نیاز فایل پاورپوینت را نیز می توانید خرید نمایید. فایل پاورپوینت قابل ویرایش می باشد.

آمار چیست؟ 

آمار به عنوان یک موضوع علمی، امروزه شامل مفاهیم و روش‌هائی است که در تمام پژوهش‌هایی که مستلزم جمع‌آوری داده‌ها به وسیله یک فرآیند آزمایش و مشاهده و انجام استنباط و نتیجه‌گیری به وسیله تجزیه و تحلیل این داده‌ها هستند، اهمیت بسیار دارند.

آمار هنر و علم جمع‌آوری، تعبیر و تجزیه و تحلیل داده‌ها و استخراج تعمیم‌های منطقی در مورد پدیده‌های تحت بررسی است.

معادل کلمه آمار در زبان انگلیسی Statistics است که از لحاظ تاریخی، از کلمه لاتین status مشتق شده و یکی از معانی کلمه اخیر، دولت است.
در طول چندین دهه، آمار فقط با بیان اطلاعات و مقادیر عددی درباره اقتصاد، جمعیت شناسی و اوضاع سیاسی حاکم در یک کشور، سر و کار داشت.
حتی امروز، ‌بسیاری از نشریات و گزارشهای دولتی که توده‌ای از آمار و ارقام را در بر‌دارند و تحت عناوینی از قبیل « آمار تولید مزارع» و «آمار کارگران» منتشر می‌شوند، معنی اولیه کلمه آمار را در ذهن زنده می‌کنند.
اکثر افراد معمولی هنوز این تصور غلط را درباره آمار دارند که آن را منحصر به ستون‌های عددی سرگیجه‌آور و گاهی یک سری شکل‌های مبهوت‌کننده می‌دانند.

بنابراین، یادآوری این نکته ضروری است که نظریه و روش‌های جدید آماری، از حد ساختن جدول‌های اعداد و نمودارها بسیار فراتر رفته‌اند. نمایش‌های عددی به صورت جنبه‌ای فرعی از آمار درآمده‌اند.

 

امیدوار هستیم که این فایل ارزشمند نیز مورد استفاده شما قرار بگیره . در صورت هرگونه مشکل در دانلود فایل و یا خرابی از طریق دیدگاه های همین مطلب ما رو مطلع سازید . ضمنا با عضویت در خبرنامه سایت از جدیدترین فایل ها و تخفیف ها و مطالب و استخدامی ها مطلع شوید .

منبع : سایت مهندسی بهداشت محیط ایران .

در صورتی که نیاز به فایل قابل ویرایش ( پاورپوینت ) دارید می توانید از زیر همین مطلب خریداری کنید .

فرمت : pdf حجم : 2.5 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

لطفا متناسب با نیاز خودتون فایل پی دی اف (غیر قابل ویرایش ) یا فایل پاورپوینت ( قابل ویرایش ) را دانلود کنید.

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : Ppt پاورپوینت

حجم فایل : کم حجم

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: متغیر

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
جزوه علم اپیدمیولوژی pdf

جزوه PDF علم اپیدمیولوژی


تعریف علم اپیدمیولوژی اپیدمیولوژی علم مطالعه توزیع و عوامل تعیین کننده حالات و یا پیشامد های مرتبط با تندرستی در جمعیت ...

بیش از 26 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

متغیر