نسخه خوانی

ارگونومی در محیط کار

مشاهده : 10,177 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

ارگونومی در محیط کار

ارگونومی در محیط کار + دانلود پاورپوینت

ارگونومی چیست ؟

ارگونومی ,ابزاری است که به کمک آن انسان قادر است محیط زندگی و کار, و نیز وسایل و تجهیزات مورد استفاده را مطابق با توانمندیها ویزگیهای خود طراحی کند. کاربرد ارگونومی در طراحی فرآیندها و سیستم, تاثیر شایان توجهی بر افزایش تولید,کاهش هزینه های درمانی,افزایش رضایت شغلی ,افزایش بهره وری و به طور کلی ,فرآوری نیروی کار داشته و فزون شدن در آمد ملی و منافع اقتصادی را سبب می شود.

بنابراین فعالیت های حمل دستی کالا از دسته اموری هستند که سلامت سیستم استخوانی – عضلانی کارگران را تهدید می نماید و بویژه در مواردی که اجسام جابجا شده ، حجیم بوده و دستگیره های مناسبی نیز نداشته باشند ، این صدمات بصورت جدی تری بروز می کنند .

فعالیتهای که جهت حمل بار دستی انجام می گردد سبب ایجاد ناراحتیها و آسیب های بدنی می گردد.

در این تایپک برای شما مهندسین عزیز ، در ایرتبط با همین موضوع ارگونومی در محیط کار یک فایل مختصری رو قرار دادیم که می تونه براتون مفید باشه . چون بیشتر قسمت های این فایل تصویری بود ، من دیگه نخواستم تصاویر رو در اینجا قرار بدم و حجم مطلب افزایش پیدا بکنه ، لذا شما عزیزان می توانید برای مطالعه در این زمینه فایل رایگان -PDF – رو دانلود کنید و استفاده نمایید . و چنانچه که نیاز به فایل قابل ویرایش یعنی فایل پاورپوینت اون داشتید براحتی از طریق همین مطلب می توانید با مبلغ بسیار ناچیزی خریداری و استفاده کنید . که امیدوار هستیم این فایل نیز مورد استفاده شما دانش پژوهان عزیز قرار بگیره .

 

فرمت : Pdf حجم : 5 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل PDF رایگان هست و از زیر می توانید دانلود کنید . درصورت نیاز به فایل قابل ویرایش ، می توانید پاورپوینت اون رو خریداری کنید .

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما هستیم .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : Ppt پاورپوینت

حجم فایل : 7 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 49000 تومان

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
نسخه خوانی تکنسین دارو یادگیری سریع داروها یادگیری انلاین خواند نسخه آموزش کار در داروخانه

جزوات آموزشی مهارت نسخه خوانی


جزوات آموزشی مهارت نسخه خوانی که در زیر محتوای موجود که شامل ویدئو های آموزشی به همراه جزوات پی دی ...

بیش از 148 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

49000 تومان