نسخه خوانی

آموزش تکنیک نسخه پیچی – چگونه حرفه ای تر شویم؟

مشاهده : 13,290 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

نسخه خوانی حرفه ای نرم افزار نسخه خوانی رایگان دانلود رایگان آموزش نسخه خوانی داروخانه pdf نسخه خوانی آزمایشگاه کانال نسخه خوانی داروخانه نسخه خوانی آنلاین اموزش نسخه خوانی ازمایش چگونه اسامی داروها را حفظ کنیم کلاس نسخه خوانی در کازرون

چگونه در نسخه خوانی حرفه ای شویم؟

اگر شما هم میخواهید روش های حرفه ای شدن در نسخه خوانی را بدانید تا آخر این مقاله را مطالعه و اگر می خواهید خیلی سریع تر در نسخه خوانی مسلط شوید حتما ویدئوی آموزشی را دریافت نمایید.ما قبلا در بخش روشهای افزایش تسلط نسخه پیچی نکات خیلی مهمی رو اشاره کردیم و گفته ایم که یک فرد مبتدی با چه روش هایی می تونه تسلطش رو در تشخیص نسخه ها افزایش بده. اما در اینجا در قالب یک ویدئوی آموزشی بصورت مفصل و کاملا عملی روی تعدادی نسخه این تکنیک رو آموزش داده ایم. که تنها چند کلیک با این تکنیک ها فاصله دارید!

فیلم تکنیک نسخه پیچی شامل چه اطلاعاتی است؟

این ویدئوی آموزشی شامل توضیحات مفصل بر روی نسخه ها ، معرفی تکنیک و تمرین های عملی است. در واقع به شما در این ویدئو داروها مهم ، بسیاری از دوزهای مهم و استفاده از تکنیک داروشناسی ، آموزش داده شده است. تا بصورت کاملا اصولی از داروشناسی استفاده کنید. اگر این تکنیک رو یاد بگیرید دیگر نیاز نخواهید داشت برای شروع نسخه خوانی همه دوز ها و همه شکل داروها رو حفظ کنید. کافیست با کمی دقت نسخه رو تشخیص دهید.

دقت داشته باشید که آگاهی از داروشناسی و تکنیک های مختلف به تنهایی نمیتونه تسلط شما رو کامل کنه . باید این تکنیک ها در عمل و در محیط داروخانه یا روی نسخه های زیادی کار بشه تا برای شما جا بیفته و تکرار بشه. به همین منظور نیز در کنار این ویدئوی آموزشی تکنیک نسخه پیچی ، تعداد ۸۰ نمونه نسخه حرفه ای باز نویسی شده نیز قرار دادیم تا برای شروع کار تمرین کنید.

 

به یاد داشته باشید که اگر قبلا مجموعه آموزشی نسخه خوانی رو تهیه کرده اید ، نیاز به دریافت این آموزش ندارد.

وسواس به خرج ندهید و هم اکنون نسبت به دریافت این آموزش اقدام نمایید. تنها کافیست از طریق دکمه یا باکس خرید زیر نسبت به خرید اقدام نموده. پس از پرداخت لینک دانلود برای شما فعال شده و قابل دانلود خواهد بود. نگران پشتیبانی نباشید در صورت هرگونه مشکل در فرایند دانلود فایل کافیست در واتساپ به ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵ پیغام دهید تا خرید شما در اسرع وقت پیگیری گردد.

توجه مهم : پس از خرید حتما در واتساپ پیغام دهید تا یک جزوه داروشناسی خوب نیز برای شما ارسال گردد.

۷۹۰۰۰ تومان

چهل دقیقه ویدیو آمزشی به همراه هشتاد نسخه بازنویسی شده

پس از خرید حتما در واتساپ پیغام دهید تا یک جزوه داروشناسی خوب نیز برای شما بفرستم.

پیشنهاد ویــژه خـرید
30 هزار تومانتخفیف

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir – واتساپ 09211054245 پیغام دهید

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : فیلم + نسخه

حجم فایل : 78 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 79000 49000 تومان

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت اماده دیوکسین ها

پاورپوینت اماده دیوکسین ها


پاورپوینت اماده دیوکسین ها   جستارهای مهم برای این مطلب : پاورپوینت دیوکسین ها دیوکسین و سرطان قرص دی اکسین دی اکسین ...

بیش از 23 خرید موفق
پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده پزشکی قالب پاورپوینت پزشکی قلب دانلود رایگان تم پاورپوینت پزشکی 2018 بک گراند پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده زیبا تم پاورپوینت تجهیزات پزشکی تم پاورپوینت مهندسی پزشکی پاورپوینت پزشکی رایگان

دانلود پاورپوینت پزشکی


مجموعه پاورپوینت پزشکی در موضوعات مختلف ، مجموعه ای ارزشمند که در این تایپک از سایت برای شما آماده کرده ...

بیش از 20 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

79000 49000 تومان