نسخه خوانی

پروتکل الزامات سلامت محیط و کار در پایگاه های منتخب مجری برنامه ملی واکسیناسیون کرونا

مشاهده : 3,000 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

پروتکل الزامات سلامت محیط و کار در پایگاه های منتخب مجری برنامه ملی واکسیناسیون کووید-19

پروتکل الزامات سلامت محیط و کار در پایگاه های منتخب مجری برنامه ملی واکسیناسیون کووید-۱۹

شناسایی عوامل بیماریزا و راههای انتقال بیماری ها نقش مهمی در کنترل آن ها دارد. با عنایت به اینکه عوامل بیماریزای عفونی وقتی وارد بدن انسان می شود، شروع به رشد و تکثیر نموده و سپس در بافت ها و
اندام های بدن گسترش یافته و موجب آسیب در عملکرد اعضای مختلف بدن می شود و از طرف دیگر سیستم ایمنی بدن انسان نیز بر اساس ماهیت خود شروع به مقابله با عوامل بیماری زا می نماید و تغییراتی در بدن ایجاد می کند تا بتواند جلوی انتشار بیشتر بیماری را بگیرد.

تولید واکسن ها با رویکرد تحریک سیستم ایمنی بدن انسان و با روش های بسیار دقیق انجام می گیرد. لذا با توجه به آغاز برنامه ملی واکسیناسیون کووید ۱۹در کشور لازم است الزامات سلامت محیط و کار در
پایگاه های مستقر در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های منتخب مجری برنامه ملی واکسیناسیون کووید ۱۹به طور دقیق رعایت گردد.

همکاران گرامی می توانید از باکس دانلود زیر پروتکل مربوط به واکسناسیون کرونا رو دانلود نمایید.

فرمت : pdf حجم : 2 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید
profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.