نسخه خوانی

دانلود پاورپوینت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی

نویسنده: داود وکیلی مشاهده : 2,980 بار قیمت : 149,000 ریال

 

ریسک مواد شیمیایی ،ارزیابی ریسک مواد شیمیایی ارزیابی ریسک مواد شیمیایی در بیمارستان ارزیابی بهداشتی ریسک مواد شیمیایی ppt ارزیابی ریسک مواد شیمیایی محیط کار pdf نمونه ارزیابی ریسک مواد شیمیایی بیمارستانروش های ارزیابی ریسک مواد شیمیایی پاورپوینت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی

پاورپوینت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی

  • شناسایی خطرات ماده شیمیایی استفاده شده یا نگهداری شده
  • ارزیابی درجه مواجهه با مواد شیمیایی خطرناک سمی
  • تعیین احتمال وقوع اثرات زیان آور ناشی از مواجهه با مواد شیمیایی
  • تعیین درجه ریسک برای مشاغل مختلف در مواجهه با مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مختلف دارای ویژگیها وخطرات بالقوه مختلفی می باشند. بسته به مسیر مواجهه ومیزان آن ، مواجهه با مواد شیمیایی سمی می تواند دارای اثرات سمی مختلفی باشد. ارزیابی ریسک مواد شیمیایی سمی وخطرناک سطح ریسک آنها برای استفاده کنندگان را مشخص می نماید.

در این پاورپوینت به اهداف بالا دست خواهید یافت. این پا.ورپوینت در ۶۳ اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد.  فرمولها و فرم ها و … مورد نیاز در مواجههب ا مواد شیمیایی و ارزیابی ریسک مطابق با اهداف ذکر شده در بالا در این پاورپوینت موجود می باشد.

پاورپوینت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی بصورت پرداخت و دانلود انلاین هم اکنون اماده دریافت می باشد. پس از خرید در هر زمان نیز می توانید از پنل کاربریتون به فایل دسترسی داشته باشید.

نحوه دریافت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی ppt

پس از پرداخت آنلاین در محیطی امن ، لینک دانلود برای شما فعال و قابل دریافت می باشد. ضمنا در هر زمانی با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نیز می توانید به جزوه مورد نظر دسترسی داشته باشید. فقط کافیست ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بصورت اتوماتیک پس از خرید در سایت عضو شوید. ضمنا در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دریافت این جزوه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید کافیست در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵  پیغام دهید.تا شماره کارت حضورتون اعلام شود. یا می توانید از بخش راهنمای خرید سایت شماره کارت ما را برداشته و نسبت به پرداخت اقدام و سپس اطلاع دهید.

برخی جستارها برای این محصول در جستجوگرها : ریسک مواد شیمیایی ،ارزیابی ریسک مواد شیمیایی ارزیابی ریسک مواد شیمیایی در بیمارستان ارزیابی بهداشتی ریسک مواد شیمیایی ppt ارزیابی ریسک مواد شیمیایی محیط کار pdf نمونه ارزیابی ریسک مواد شیمیایی بیمارستانروش های ارزیابی ریسک مواد شیمیایی پاورپوینت ارزیابی ریسک مواد شیمیایی

فایل پیوستی در قالب پاورپوینت با 63 اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد.

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .
پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir
ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : Ppt پاورپوینت

حجم فایل : 2 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 14900 تومان

,,
profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

بسته آموزش دستیار دندانپزشکی

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
سياه سرفه. مراقبت بيماري سياه سرفه. بيماري سياه سرفه. سياه سرفه بيماري حاد تنفسي است كه در اكثريت موارد توسط باسيل گرم منفي برده تلا پرتوسيس

پاورپوینت بیماری سیاه سرفه


بیماری سیاه سرفه سياه سرفه بيماری حاد تنفسی است كه در اكثريت موارد توسط باسيل گرم منفی برده تلا پرتوسيس و ...

بیش از 22 خرید موفق
بیوتروریسم چیست bioterrorism عوامل بیولوژیک پاورپوینت بیوتروریسم ppt طبقه بندی انواع عوامل بیولوژیک بیوتروریسم

پاورپوینت بیوتروریسم ppt


پاورپوینت بیوتروریسم با 22 اسلاید فارسی قابل ویرایش می باشد که توسط وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران تنظیم شده ...

بیش از 71 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

14900 تومان