نسخه خوانی

دانلود پاورپوینت دیابت و مراقبت در منزل

نویسنده: داود وکیلی مشاهده : 709 بار قیمت : 490,000 ریال

دانلود پاورپوینت دیابت پاورپوینت مراقبت از دیابت در منزل پاورپوینت قند خون پاورپوینت مراقبت از پا در دیابت پاورپوینت مراقبت از دیابت

عناوین مهم در پاورپوینت دیابت و مراقبت دیابت در منزل

در پاورپوینت دیابت و مراقبت از آن در منزل عناوین مختلفی بررسی شده است که مهم ترین آن ها را در زیر ذکر می کنیم :

  • تعریف دیابت (دیابت چیست)
  • انواع دیابت و میزان طبیعی قند خون
  • انسولین و روش های  آماده سازی و تزریق
  • نکات مهم در مورد انسولین ها
  • روش های کنترل قند خون
  • مراقبت از پا در دیابت
  • ریسک ابتلا به مشکلات پا در دیابت
  • پیشگیری از مشکلات پا در دیابت
  • پیشگیری از عفونت های قارچی پا در افراد مبتلا به دیابت
  • بهترین کفش برای اشخاص مبتلا به دیابت
  • روش های کوتاه کردن ناخن در افراد مبتلا به دیابت
  • تغذیه و ورزش در دیابت
  • رژیم غذایی و راهنمای تغذیه سالم در دیابت
  • منابع
  • و …

دیابت چیست؟

دیابت یا بیماری قند یک اختلال سوخت و سازی (متابولیک) در بدن است. در این بیماری توانایی تولید هورمون انسولین در بدن از بین می‌رود یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی‌تواند عملکرد طبیعی خود را انجام دهد. نقش اصلی انسولین پایین آوردن قند خون توسط سازوکارهای مختلف است. دیابت دو نوع اصلی دارد. در دیابت نوع یک، تخریب سلول‌های بتا در پانکراس منجر به نقص تولید انسولین می‌شود و در نوع دو، مقاومت پیش رونده بدن به انسولین وجود دارد که در نهایت ممکن است به تخریب سلول‌های بتای پانکراس و نقص کامل تولید انسولین منجر شود. در دیابت نوع دو مشخص است که عوامل ژنتیکی، چاقی و کم‌تحرکی نقش مهمی در ابتلای فرد دارند.

در دیابت، سرعت و توانایی بدن در استفاده و سوخت و ساز کامل گلوکز کاهش می‌یابد از این‌رو میزان قند خون افزایش یافته که به‌آن هایپرگلیسمی می‌گویند. وقتی این افزایش قند در دراز مدت در بدن وجود داشته باشد، سبب تخریب رگ‌های بسیار ریز در بدن می‌شود که می‌تواند اعضای مختلف بدن همچون کلیه، چشم و اعصاب را درگیر کند. همچنین دیابت با افزایش ریسک بیماری‌های قلبی عروقی ارتباط مستقیمی دارد؛ لذا غربالگری و تشخیص زودرس این بیماری در افراد با ریسک بالا می‌تواند در پیشگیری از این عوارض مؤثر باشد. تشخیص و همچنین غربالگری دیابت با انجام آزمایش قند خون میسر است.

پاورپوینت مراقبت از دیابت شامل چند اسلاید می باشد؟

پاورپوینت دیابت و مراقبت از آن در منزل که برخی عناوین مهم آن در بالا اشاره شد در ۶۵ اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد. شما می توانید محتوای آن را به دلخواه بررسی و کم و زیاد نمایید.

روش دریافت پاورپوینت مراقبت از دیابت در منزل  :

پس از پرداخت آنلاین در محیطی امن ، لینک دانلود پاورپوینت دیابت و مراقبت از آن برای شما فعال و قابل دریافت می باشد. ضمنا در هر زمانی با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نیز می توانید به جزوه مورد نظر دسترسی داشته باشید. فقط کافیست ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بصورت اتوماتیک پس از خرید در سایت عضو شوید. ضمنا در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دریافت این جزوه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید کافیست در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵  پیغام دهید.تا شماره کارت حضورتون اعلام شود. یا می توانید از بخش راهنمای خرید سایت شماره کارت ما را برداشته و نسبت به پرداخت اقدام و سپس اطلاع دهید.

 بررسی نهایی برای هر گونه پرزنت این محتوا بر عهده ارائه دهنده نهایی خواهد بود. انجام هر گونه درمان و نظارت بر بیماری بر عهده پزشک می باشد و رفتار بر اساس اطلاعات این پاورپوینت مجاز نمی باشد لذا وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر گونه رفتار بر علیه بیماری های ذکر شده ، بر اساس اطلاعات این پاورپوینت نخواهد داشت.

فایل پیوستی در قالب زیپ که حاوی پاورپوینت با 65 اسلاید فارسی همراه با منابع مورد استفاده می باشد.

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، واتساپ/تلگرام حتی روزهای تعطیل : 09211054245

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : ppt

حجم فایل : 17 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 49000 تومان

,,,
profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

بسته آموزش دستیار دندانپزشکی

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
فایل کامل خطرات بهداشتی زباله

فایل کامل خطرات بهداشتی زباله


پاورپوینت خطرات بهداشتی زباله ویژگی های فایل ضمیمه : استفاده از پس زمینه مرتبط ، استفاده از فونت ها و نوشتار ...

بیش از 19 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

49000 تومان