نسخه خوانی

نمونه سوالات منشی امور پزشکی (سوال + نکات آموزشی)

نویسنده: داود وکیلی مشاهده : 941 بار قیمت : 980,000 ریال

نمونه سوالات استخدامی منشی بیمارستان نکات مهم در استخدام منشی نمونه سوالات منشی امور پزشکی فنی حرفه ای نمونه فرم مصاحبه استخدام منشی سوالات مصاحبه دستیار دندانپزشکی چگونه منشی مطب خوبی باشیم فرم استخدام منشی pdf

نمونه سوالات منشی امور پزشکی (منشی مطب) شامل چه مواردی است؟

در نمونه سوالات منشی امور پزشکی یا بعبارتی منشی مطب از مباحث مختلفی سوال طرح گردیده است که در ذیل عنوان گردیده است :

  • سوال در مورد کمک های اولیه و امداد و نجات
  • سوال در خصوص بیماری های منتقله از خون
  • سوال در خصوص برخی اصطلاحات رایج پزشکی و آزمایشگاهی (در سطح منشی پزشک)
  • سوال اطلاعات پایه در مورد حسابداری و مدیریت مطب
  • سوال تجهیزات پزشکی
  • همراه با بیان نکات آموزشی در ارتباط با انواع ویتامین ها ، اخلاق حرفه ای ، کمک های اولیه ، آزمایش های روتین پزشکی ، بیماری های مهم ، ابزار و تجهیزات پر مصرف پزشکی

جزوه منشی مطب چند صفحه است؟

این جزوه در ۱۱۵ صفحه فارسی می باشد. شامل بیش از ۲۵۰ سوال (۶۵ صفحه ) و نکات تکمیلی و تجهیزات پزشکی (۵۰ صفحه) است.

نمونه صفحات از جزوه منشی پزشک

در زیر چند صفحه بعنوان نمونه از این جزوه رو برای شما قرار می دهیم برای مشاهده در اندازه بزرگ لطفا روی آن تصویر کلیک کنید.

نمونه سوالات آزمون منشی پزشک سوالات منشی امور مطب مصاحبه منشی بیمارستان نمونه سوالات آزمایشات خون برای منشی پزشک نمونه سوال استخدامی متصدی پذیرش بیمارستان نمونه سوالات منشی امور پزشکی فنی حرفه ای دانلود رایگان نمونه سوالات منشی مطب پزشک و دندانپزشک متخصص قلب متخصص مغر اعصاب متخصص داخلی دانلود آموزش تجهیزات پزشکی برای منشی و تجهیزات معاینه

روش دریافت جزوه نمونه سوالات آزمون و استخدامی منشی پزشک  :

پس از پرداخت آنلاین در محیطی امن ، لینک دانلود نمونه سوالات منشی امور پزشکی برای شما فعال و قابل دریافت می باشد. ضمنا در هر زمانی با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نیز می توانید به جزوه مورد نظر دسترسی داشته باشید. ضمنا در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دریافت این جزوه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید کافیست در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵  پیغام دهید.تا شماره کارت حضورتون اعلام شود. یا می توانید از بخش راهنمای خرید سایت شماره کارت ما را برداشته و نسبت به پرداخت اقدام و سپس اطلاع دهید.

این محصول را نیز حتما ببینید : بسته آموزشی نسخه خوانی داروخانه
این نمونه سوالات را نیز حتما ببینید :سوالات آزمون و مصاحبه دستیار دندانپزشکی
این محصول را نیز حتما ببینید :بسته آموزش دستیار دندانپزشک

چرا منشی برای مطب پزشکی ضروری است؟

حضور منشی امور پزشکی یا منشی مطب در کلیه دفاتر ضروری است ولی در مطب های پزشکی و دندانپزشکی اولویت بیشتری پیدا میکند. منشی پزشک تقریبا همه کارهای مطب رو عهده دار است از امور دفتری تا رسیدگی به امور بیماران و مراجعین. می توان گفت که بدون منشی ، هر مطبی کارش لنگ خواهد بود و هیچ پزشکی نمی تواند به تنهایی پاسخگوی بیماران باشد.

وظایف مهم منشی پزشک

منشی پزشک در مطب یا بیمارستان وظایف مهم و کلیدی زیادی را عهده دار می باشد که در ذیل به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم :

  • برنامه ریزی و قطعی کردن قرار ملاقات جهت معاینه، جراحی و مشاوره پزشکی و …
  • جمع آوری و ثبت جدول ها ، گزارش ها و مکاتبه های پزشکی
  • مدیریت مراجعین
  • مصاحبه با بیماران و تکمیل فرم های مربوط به پذیرش و تاریخچه بیماری ، بیمه و …
  • نگهداری اسناد پزشکی ، تاریخچه مراجعه بیماران و …
  • توانایی در استفاده از تجهیزات اداری و سایر نرم افزارهای مرتبط با مدیریت مطب و …
  • و ….

یک منشی امور پزشکی حرفه ای باید با امور دفتری ، اخلاق حرفه ای ، روش های ارتباط فردی ، آشنایی با کمک های اولیه ، آزمایش های روتین پزشکی ، بیماری های مهم ، ابزار و تجهیزات پر مصرف پزشکی و بسته به نوع تخصص ، ابزارهای آن تخصص و … آشنایی داشته باشد لذا در این مجموعه نیز سعی شده است علاوه بر نمونه سوالات در این زمینه ، به بیان نکات و مباحث مهم مورد نیاز منشی مطب پرداخته شود. امیدواریم که بتونه در بهبود کار شما مفید واقع گردد.

برای اینکه منشی مطب خوبی باشید باید ضمن آشنایی و انجام درست وظایف فوق ، با افزایش روابط عمومی ، ایجاد حس اعتماد در بیماران ، دقت در حساب کتاب مطب ، رعایت اخلاق حرفه ای و … در بهبود وظایف تون کوشا باشید. از نکات مهم استخدامی منشی پزشک در بیمارستان و مطب نیز همین موارد فوق می باشند. ضمن اینکه هر چقدر اطلاعات عمومی شما در مورد مسائل پزشکی مثل کمک های اولیه ، تجهیزات و ابزارهای روتین پزشکی و .. بیشتر باشد شانس قبولی شما در آزمون و مصاحبه منشی پزشک بیشتر خواهد بود.

فایل پیوستی در قالب زیپ می باشد که در داخل اون فایل PDF سوالات و نکات آموزشی منشی امور پزشکی با 115 صفحه است. این جزوه قابل پرینت می باشد.

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی خرید در واتساپ / تلگرام : 09211054245

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : PDF

حجم فایل : 3 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 139,000 تومان

,,,
profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

بسته آموزش دستیار دندانپزشکی

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت اماده دیوکسین ها

پاورپوینت اماده دیوکسین ها


پاورپوینت اماده دیوکسین ها   جستارهای مهم برای این مطلب : پاورپوینت دیوکسین ها دیوکسین و سرطان قرص دی اکسین دی اکسین ...

بیش از 22 خرید موفق
پاورپوینت بهداشت تخم مرغ

پاورپوینت بهداشت تخم مرغ


در پاورپوینت بهداشت تخم مرغ به ویژگی های بسیاری از جمله بهداشت تخم مرغ ،شرایط نگهداری و عرضه تخم مرغ ،ساختمان ...

بیش از 17 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

139,000 تومان