نسخه خوانی

دانلود پاورپوینت بازیافت کاغذ

مشاهده : 14,137 بار ۲ دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

دانلود پاورپوینت بازیافت کاغذ

نحوه بازیافت کاغذ و پاورپوینت آماده آن

بنام خدا و با سلام؛ در این تایپک از سایت مهندسی بهداشت محیط ایران ،در ارتباط با موضوع بازیافت کاغذ و اهمیت آن ، یک پاورپوینتی رو تنظیم کردیم که مطمئنا می تونه مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیره . اما ابتدا یک مقدمه ای در ارتباط با اهمیت بازیافت کاغذ اینجا میارم و در انتهای همین مطلب شما می توانید ، جهت مطالعه بیشتر فایل PDF رو به رایگان دانلود بفرمائید و چنانچه که به فایل قابل ویرایش – پاورپوینت – نیاز داشتید می توانید با مبلغ ناچیزی خریداری کنید .

اهمیت بازیافت زباله :

امروزه بازیافت زباله به نحوی مورد استقبال جهانیان قرار گرفته که در اکثر کشورها جز لاینفکی از امور مربوط به مواد زاید جامد به شمار می رود. اصولا موازین اقتصادی ایجاب میکند که کاغذ و کارتن ، شیشه ، پلاستیک و احتمالا سایر مواد ارزشمند زباله پیش از عملیات دفن ،کمپوست و حتی سوزاندن ، بازیافت شوند و دوباره مورد استفاده قرار گیرند ، چرا که بازیافت زباله معمولا بر سایر روش های دفق مقدم است و اضافه بر صرفه جویی در هزینه و انرژی ، آلودگی منابع طبیعی و آلودگی محیط را نیز کاهش می دهد .

اهمیت بازیافت کاغذ :

امروزه حجم زیادی از زباله های شهری پس از اعمال فرآیندهای خاص مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. کاغذ که محصولی از طبیعت سرسبز و جنگل های طبیعی است سهم زیادی از زباله های مراکز اداری، مدارس و همچنین زباله های خانگی را به خود اختصاص می دهد و این در حالی است که بازیافت این ماده ارزشمند و استفاده مجدد از آن نه  تنها مانع از قطع بی رویه درختان جنگلی خواهد شد بلکه هزینه تبدیل الیاف گیاهی به کاغذ را نیز به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

بد نیست که بدانید :

* اولین تکه های کاغذ از مواد بازیافتی تولید شده اند؟ بله درسته ، حدود ۲۰۰ سال قبل میلاد مسیح(ع) چینی ها از تورهای ماهیگیری برای تولید اولین تکه های کاغذ در دنیا استفاده می کردند.
* بازیافت کاغذ به اندازه ساخت کاغذ طولانی است.شرکت های کاغذ همیشه بازیافت کاغذ را به جهت منافع اقتصادی و عوامل حفظ محیط زیست ترجیح می دهند.بازیافت برای کسانی که برای حفظ محیط زیست و حفاظت از فضای دفن زباله ها تلاش می کنند ، امری مطلوب تلقی می شود.
* امروزه حدود ۸۷ درصد از ۵۲۰ کارخانه کاغذ و مقوا در آمریکا از بازیافت ضایعات کاغذ استفاده می کنند.ضایعات کاغذ بیش از یک سوم فیبرهای مورد نیاز کارخانجات آمریکا را تامین می کند.

* بیشتر کاغذها در آمریکا بازیافت می شوند و مابقی به منطقه دفن زباله ها فرستاده می شوند.
* بیشتر از دو سوم از ضایعات کاغذ که برای بازیافت از آنها استفاده می شود با شیشه و پلاستیک و فلز ترکیب شده اند.
* ضایعات کاغذ بیش از ۴۰ درصد فیبرهای مورد نیاز تولید کاغذ را در آمریکا تشکیل می دهند.
* هر روز در آمریکا ، کاغذسازان به اندازه طول یک قطار ۱۵ مایلی کاغذ بازیافت می کنند.
* آمریکایی ها حدود ۵۰ درصد از کاغذ مورد استفاده شان را از طریق بازیافت ضایعات تامین می کنند.
* یک ماشین تولید کاغذ روزنامه روزانه بیش از ۵۰۰ تن کاغذ تولید می کند.در اوایل قرن ۲۱ دریافتند که استفاده از ضایعات کاغذ سرعت تولید کاغذ را دو برابر بیشتر از خمیر چوب می کند.

از کاغذ بازیافت شده چه می توان تولید کرد؟

از اکثر کاغذهای بازیافتی به منظور تولید مجدد کاغذ و مقوا استفاده می کنند.به جز چند مورد استثنا، از کاغذهای بازیافتی عموماً کاغذهایی با کیفیت در حد کاغذهای درجه یک و یا کمی پایین تر، تولید می شود.برای مثال از جعبه های کنگره ای قدیمی برای تولید جعبه کنگره ای جدید و از زباله کاغذهای تحریر و چاپ، جهت تولید کاغذ کپی بازیافتی استفاده می شود.
از کاغذهای بازیافتی می توان برای تولید محصولات متنوعی استفاده کرد.برای تولید کارتن تخم مرغ و سبد میوه جات می توان از خمیر بازیافتی استفاده کرد.از کاغذهای بازیافتی می توان برای سوخت، عایق دیوار و سقف، پر کننده رنگ و سقف سازی استفاده کرد.هر سال حدود صد هزار تن خرده کاغذ به عنوان تخت خواب حیوانات استفاده می شود.

جمع بندی

مقدمه ای که در بالا در ارتباط با بازیافت کاغذ ، ذکر شد بخشی از فایلی هست که برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم . بهتر میدونم فایل پی دی اف رو ابتدا به رایگان جهت مطالعه بیشتر دانلود کنید و چنانچه ضروری دانستید پاورپوینت رو که عینا مطابق فایل PDF است رو دانلود کنید .

فرمت : Pdf حجم : 3 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل PDF برای دانلود رایگان | فایل پاورپوینت قابل ویرایش ، آماده خرید

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما هستیم.

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : Ppt پاورپوینت

حجم فایل : 9 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 19000 تومان

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

۲ دیدگاه ارزشمند


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

  • profile avatar
    نویسنده : مسعود رییسی 25 , مارس , 20

    از من حسابم پول کسر شد ولی بعد ناموفق اعلام کرد.

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 28 , مارس , 20

      با سلام؛ لطفا در تلگرام پیغام دهید ، یا مجدد ایمیلتون رو بررسی و از طریق ایمیلی که براتون ارسال شده پاورپوینت بازیافت کاغذ رو دانلود نمایید.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت آرتریت روماتوئید دانلود پاورپوینت آرتریت روماتوئید درمان قطعی آرتریت روماتوئید درمان آرتریت روماتوئید درمان گیاهی آرتریت روماتوئید روماتوئید قلبی عوارض آرتریت روماتوئید

دانلود پاورپوینت آرتریت روماتید با منابع


 آرتریت روماتید آرتریت روماتوئید (به انگلیسی: rheumatoid arthritis) یا روماتیسم مفصلی شایعترین بیماری التهابی سیستمیک مفاصل بوده و جزء بیماری‌های خود ...

بیش از 29 خرید موفق
'chva ;hv hl,cd finhaj lpdx گزارش کار بهداشت محیط گزارش کارآموزی رشته بهداشت محیط دانلود گزارش کارورزی بهداشت محیط

گزارش کار بهداشت محیط شماره ۲


گزارش کار بهداشت محیط 2 این گزارش کار 62 صفحه ای در قالب ورد و به موضوعات زیر پرداخته که مربوط ...

بیش از 119 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

19000 تومان