نسخه خوانی

تبدیل فایل های PDF فارسی به ورد Word بدون نرم افزار

مشاهده : 5,872 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

تبدیل PDF فارسی به ورد

تبدیل فایل های PDF فارسی به فایل ورد و قابل ویرایش بدون نرم افزار

به نام خدا و با سلام ؛ حتما تا حالا براتون خیلی پیش اومده که یک فایل PDF فارسی داشته باشید و بخواهید که از محتوای اون در نوشته هاتون استفاده کنید و مثل من تنبل و بی حوصله باشید و نخواهید که تاپیش کنید .اما خب PDF های فارسی هم که مثل انگلیسی نیستند که براحتی بتونید کپی و در نوشته هاتون Past کنید . پس یا از خیر کار می گذرید یا ناچارا بایستی که یه تکونی بخودتون بدید و بشینید به PDF نگاه کنید و محتواش رو تایپ کنید .

نحوه تبدیل PDF فارسی به word

نمیخوام بحث رو کش بدم ، برم سراغ اصل مطلب. البته قبل از هرگونه توضیح بگم که این روش در همه فایل های PDF فارسی کاربرد نداره اما در بسیاری از فایل ها جواب داده . پس بعدا سر من داد نزنید که اطلاعات غلط دادید . اگر سایر سایت ها رو هم بگردید به چنین روشی بر می خورید !! منم گفتم شاید بعضی از دوستان هنوز از این موضوع بی اطلاعن ، ثواب داره که این آموزش ساده رو بهشون بدم . D:

حتما بخوانید : جزوه زبان انگلیسی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت + دانلود رایگان

روش کار : ابتدار باید مرورگر گوگل کروم بر روی سیستم شما نصب باشه ، اگر نصب نیست می توانید از سایت سافت گذر – softgozar.com – آخرین ورژن اون رو دانلود کنید . سپس به سراغ فایل PDF تون برید و بر روی اون راست کلیک کنید و گزینه open with رو بزنید و از بین گزینه ها ، Google chrome رو انتخاب کنید . بعد از اینکه فایلتون در مرورگر کروم باز شد. هر قسمت از متنتون رو که خواستید کپی کنید و سپس در یک فایل WORD وارد کنید .

همونطور که قبلا هم گفتم ،اگر PDF فارسی شما قبلا دستکاری ، رمزنگاری و یا تنظیمات خاصی روش گذاشته نشده باشه حتما با این روش جواب خواهد داد . PDF شما حتما باید متن باشه ، یعنی ممکنه صفحات کتابی اسکن شده و تبدیل به PDF شده که مسلما در این صورت نمیشه تبدیل کرد چون متن نیست بلکه تصویره .

جمع بندی

به طور کلی برای بسیاری از فایل های PDF فارسی متنی ، این روش بدون نرم افزار ، کاربرد داره .  امیدوارم استفاده کرده و ازش لذت ببرید .

موفق باشید | سایت مهندسی بهداشت محیط ایران

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.