نسخه خوانی

سال نو بر مهندسین بهداشت مبارک + تخفیف ویژه

مشاهده : 5,117 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

سال نو بر مهندسین بهداشت مبارک !

اینک بهار تا دروازه‌های شهر رسیده و رستاخیز دوباره درگیتی دمیده است. بزودی دستان پرنوازش بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می‌سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می‌کنند. فرار رسیدن سال ۱۳۹۵ رو به همه مهندسین بهداشت و تلاشگران عرصه سلامت و تمام سفید پوشان جامعه پزشکی شاد باش عرض میکنیم و از خدای متعال سالی پر از سلامتی ، شادی و موفقیت و عاقبت بخیری برایتان آرزوی میکنیم .

در سالی ۱۳۹۴ ، ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران ، کارهای زیادی انجام دادیم که یکی از مهمترین آنها بهینه سازی سایت بهداشت محیط ایران از نظر ظاهر و کارایی بود تا همه کاربران بتوانند به سادگی با تمامی پلتفرم ها به تمام محتوای سایت دسترسی داشته باشند . اما متاسفانه بدلایلی آنطور که باید ، نتوانستیم از نظر تولید محتوا بهتر عمل کنیم که انشالله در سال جدید تمام توان خودمون رو برای تولید و انتشار محتوای ارزشمند و کارآمد برای کاربران سایت مهندسی بهداشت محیط ایران ، به کار خواهیم گرفت. از این رو برای موفقیت در این مهم ، نیاز به یاری شما دانش پزوهان و بزرگواران هستیم که با ارسال مطالب، فایل ها ، مقالات و … ما رو یاری بفرمائید .

تخفیف خرید سایت مهندسی بهداشت محیط ایران

به مناسبت عید نوروز ، ما تخفیف خرید ۳۳% برای محصولات سایت مهندسی بهداشت محیط ایران رو برای شما بزرگواران در نظر گرفته ایم . که می توانید از این فرصت برای خرید فایل های مورد نیازتون اقدام کنید . برای استفاده از این تخفیف کافیست تا در سبد خرید در قسمت کدهای تخفیف عبارت  noruz95  رو وارد و بر روی اعمال تخفیف کلیک کنید تا مقدار ۳۳% برای شما ثبت شود .

این کد تخفیف غیر فعال شده است. برای مشاهده کدهای تخفیف فعال اینجا کلیک کنید.

برخی از محصولات پرفروش و پرطرفدار سایت مهندسی بهداشت محیط ایران رو در ذیل لیست کرده ایم که میتوانید از اونها دیدن کنید و برای مشاهده تمامی محصولات فروشگاه کافیست اینجا کلیک کنید .

  1. جزوه آموزشی نسخه خوانی در داروخانه
  2. حذف COD از فاضلاب حاوی اسید اگزالیک با ترجمه فارسی
  3. مجموعه گزارش کار اموزی بهداشت محیط
  4. جزوات آموزشی دوره بهیاری
  5. دانلود مجموعه کامل پاورپوینت های روانشناسی
  6. مجموعه پاورپوینت کامل بیماری ها
  7. گزارش کار آموزی رشته بهداشت عمومی
  8. پاورپوینت انرژی بیوماس
  9. دانلود مجموعه پاورپوینت انرژی های نو
  10. آموزش صفر تا صد راه اندازی سایت برای دانشجویان

پیروز باشید .

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.