نسخه خوانی

دانلود جزوه داروشناسی داروهای ضد التهاب و مسکن ها همراه با نسخه پزشک

مشاهده : 1,238 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

جزوه داروشناسی داروهای ضد التهاب و مسکن ها همراه با نسخه پزشک داروهای مسکن داروهای تب بر داروهای ضد درد

جزوه داروهای ضد التهاب ضد درد

در این پست از زیر مجموعه آموزش نسخه خوانی سایت ، جزوه داروهای ضد التهاب و  ضد درد رو برای شما جهت دانلود کاملا رایگان قرار دادیم. این جزوه که بخشی از جزوه داروشناسی پلاس ما می باشد شامل معرفی بیش از ۳۰ دارو از دسته داروهای مسکن نب بر و ضد التهاب می باشد.

در این جزوه پس از معرفی نام دارو ، شکل و دز های رایج هر دارو ، یک برش از آن دارو بر روی نسخه پزشک را نیز قرار داده ایم. تا بدین ترتیب نحوه نگارش دارو بر روی نسخه های کاغذی را نیز ببینید.

بعنوان مثال به تصویر زیر دقت کنید :

داروهای ضد درد داروهای ضد التهاب داروی پیروکسیکام نسخه پزشک آموزش نسخه خوانی جزه داروشناسی جزوه داروهای مسکن

دانلود این جزوه کاملا رایگان می باشد. شما می توانید در صورت تمایل جزوه کامل داروشناسی پلاس را از وب سایت ما دانلود نمایید.

جزوه داروشناسی پلاس

جزوه داروشناسی پلاس ، شامل ۵۴۳ صفحه اسلایدی می باشد که در دو بخش تهیه شده است. این جزوه علاوه بر دارا بودن نسخه های پزشکی ، نکات داروشناسی در بخش اول ، شامل بیش از ۳۰۰ دارو نیز می باشد که مانند تصویر بالا دارای برش نسخه می باشد. در واقع جزوه دارهای ضد التهاب بخش کوچکی از جزوه اصلی داروشناسی پلاس می باشد. می توانید از طریق لینک زیر آن را تهیه و یا عدد ۱۲ را در واتساپ یا تلگرام به ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵ بفرستید.

اهمیت داروشناسی در نسخه خوانی

داروشناسی پایه و اساس نسخه خوانی است در واقع هر آنچه که بر روی نسخه می بینید خواه نسخه الکترونیکی باشد و خواه نسخه کاغذی ، در هر حال شما سر و کارتان با دارو خواهد بود. لذا هر چقدر بتوانید داروشناسی خودتون رو تقویت کنید به همان میزان کار کردن شما در داروخانه راحت خواهد بود. البته باید در نظر داشته باشید که صرفا با کتاب و جزوه نیز نمی توانید به داروشناسی مسلط شوید و بخش مهمی از یادگیری شما طی کار و تجربه در محیط داروخانه و با گذر زمان حاصل خواهد شد.

برای مطالعه داروشناسی بخصوص اگر مبتدی باشید نباید در روز بیش از ۲۵ دارو رو بررسی و حفظ کنید چرا که تعدد دارو باعث سردرگمی شما می شود. بهتر است آرام آرام و گام به گام در یادگیری داروشناسی پیش بروید. چنانچه هر سوالی در زمینه نسخه خوانی داروخانه داشتید می توانید در دیدگاه های این مطلب یا در واتساپ/تلگرام به ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵ از ما بپرسید .

فرمت : Pdf حجم : 3 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی بصورت پی دی اف در 46 صفحه اسلایدی می باشد. در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دانلود کافیست در واتساپ یا تلگرام به 09211054245 پیام ارسال نمایید.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت سموم و آلرژی مواد غذایی پاورپوینت بهداشت مواد غذایی میکروبیولوژی مواد غذایی

پاوپوینت سموم و آلرژی مواد غذایی


پاوپوینت سموم و آلرژی مواد غذایی این پاورپوینت در 38 اسلاید فارسی و با عناوین زیر می باشد : مقدمه انواع ...

بیش از 3 خرید موفق
پاورپوینت درباره ی بهداشت روان

پاورپوینت درباره ی بهداشت روان


بهداشت روان چیست ؟ بهداشت روان علمی است برای بهتر زیستن و رفاه اجتماع که تمام زوایای زندگی از اولین لحظات حیات ...

بیش از 44 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.