نسخه خوانی

دانلود رایگان نمونه نسخه پزشک بازنویسی شده

مشاهده : 1,427 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

عکس نسخه پزشک نمونه نسخه دارو عکس نسخه پزشک خالینمونه نسخه پزشک اعصاب و روان نمونه نسخه های بازنویسی شده

 

چرا نمونه نسخه پزشک بازنویسی شده ؟

همانطور که می دونید پایه و اساس نسخه خوانی داروخانه ، یادگیری داروشناسی است. در واقع هرآنچه که بر روی نسخه کاغذی یا نسخه الکترونیکی پزشک می بینید ، دارو است.لذا باید قبل از ورود به این شغل یعنی نسخه خوانی حتما باید در زمینه داروشناسی به تسلط نسبی اولیه خوبی رسیده باشید.

خب برای این کار ضروری است تا شما جزوه داروشناسی داشته باشید یا هر چیزی که بتونید باهاش داروشناسی تون رو تقویت کنید. اما بعد از اینکه هر بار داروشناسی رو مطالعه می کنید برای اینکه این داروها توی ذهنتون تا حدودی تثبیت بشه ، نیاز به تمرین و تکرار دارید. به نظر من مطالعه مداوم داروشناسی صرفا از روی جزوه یا کتاب خیلی کسل کننده است. بخاطر همین همیشه توصیه میکنم برای تمرین داروشناسی اگر دسترسی به داروخانه ندارید ، حتما از نسخه های پزشکی استفاده کنید.

این کار سه مزیت مهم داره :

  1. داروها برای شما مرور میشه و این مرور داروها باعث میشه که ماندگاری شون توی ذهنتون بیشتر بشه بخصوص در زمانی که هنوز در داروخانه مشغول به کار نشدید.
  2. با توجه به اینکه روی نسخه ها معمولا داروهای جدید ، مکمل ها و … هم می بینید پس در نتیجه ، دایره اطلاعات دارویی شما بیشتر می شه.
  3. با توجه به اینکه هنوز هم نسخه های کاغذی رو می بینیم باعث میشه که قدرت نسخه خوانی تون پیشرفت قابل ملاحضه ای داشته باشه.

جزواتی که می تونه بهتون خیلی کمک کنه :

  1. جزوه داروشناسی بر اساس حروف الفبا
  2. جزوه داروشناسی پلاس ( جزوه ای فوق العاده ویژه)
  3. ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشکی
  4. روش های تقویت نسخه خوانی
  5. بررسی نسخه متخصص ارتوپد و بررسی نکات
  6. جزوه پیشوندها و پسوند ها در نسخه خوانی

دانلود رایگان نمونه نسخه پزشک

شما از طریق باکس دانلود زیر این مطلب می تونید نسخه پزشک بازنویسی شده یا بعبارتی عکس نسخه دارو های رایگان رو دانلود کنید. البته قبل نیز تعدادی نسخه رایگان در سایت داشتیم که می توانید از لینک زیر اونها رو هم دانلود کنید :

 

فرمت : Pdf حجم : 3 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی شامل 23 نسخه پزشک بازنویسی شده می باشد.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
افزودنی های مواد غذایی افزودنی های مواد غذایی+pdf نگهدارنده های مواد غذایی مواد افزودنی بتن مواد غذایی دارای مواد نگهدارنده پودر افزودنی در شیرینی در جدول خواص مواد نگهدارنده مضرات استابلایزر خوراکی چیست مواد نگهدارنده سرطان زا

افزودنی های شیمیایی مواد غذایی


افزودنی های شیمیایی مواد غذایی که در قالب یک پاورپوینت 152 اسلایدی می باشد دارای موضوعات مختلفی است که بصورت ...

بیش از 48 خرید موفق
جزوه داروشناسی مخصوص فراگیران تکنسین داروخانه,جزوه داروشناسی نسخه خوانی,جزوه داروشناسی پرستاری

دانلود جزوه داروشناسی نسخه خوانی


جزوه داروشناسی نسخه خوانی یا مخصوص تکنسین داروخانه و تمام علاقه مندانی که تمایل به کار در داروخانه دارند و ...

بیش از 527 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.