نسخه خوانی

آموزش نسخه خوانی داروهای ضد درد و تب بر پر مصرف

مشاهده : 71 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

آموزش نسخه خوانی آموزش تکنسین داروخانه آموزش نسخه پیچی نسخه خوانی آنلاین داروها آموزش داروشناسی داروخانه داروهای ضد درد تب بر راهنمای نسخه پزشک انواع نسخه پزشک متخصص و عمومی

آموزش نسخه خوانی داروهای مسکن و تب بر مهم در داروخانه

در بحث فوت و فن های نسخه خوانی داروخانه بار ها به اهمیت موضوع داروشناسی پرداخته ایم. در واقع پایه و اساس کار در داروخانه تسلط بر داروشناسی است. البته این تسلط همگی با یادگیری تکنیک ها و مباحث تئوری به دست نمی آید ولی به هر حال برای ورود به داروخانه ، تسلط نسبی شما مورد نیاز می باشد.

داروهای ضد درد استامینوفن ناپروکسن مفنامیک اسید ایبوبروفن نوافن دیکوفناک آلفن ایکس ال همراه با نسخه پزشک در نسخه خوانس

داروهای مسکن و تب بر

داروهای مسکن و تب بر در داروخانه مانند داروی نوافن، ناپروکسن،ایبوبروفن،مفنامیک اسید،دیکلوفناک سدیم،استامینوفن و … شاید پر مصرف ترین داروها در این دسته بندی باشند. لذا با توجه به اهمیت موضوع، درباره این دارو ها در یک ویدیو آموزشی صحبت کردیم و برای هر کدام از داروهای ذکر شده در بالا، نمونه نسخه پزشک آوردیم و بررسی کردیم. در طی بررسی این نسخه های پزشکی به تعدادی دیگر از داروها نیز پرداخته ایم که کافیست ویدیوی زیر رو در یوتیوب حتما ببینید :

حتما ببینید : فیلم نسخه داروهای مسکن و تب بر مهم در نسخه خوانی

به نسخه های زیر توجه کنید :

نسخه پزشک متخصص کلیه و مجاری ادراری ویژه نسخه خوانی داروخانه

برای مشاهده بررسی کامل این نسخه به ویدیوی یوتیوب مراجعه کنید

نسخه متخصص زنان و زایمان در نسخه خوانی نسخه پزشک متخصص

برای مشاهده بازنویسی کامل این نسخه به ویدیوی یوتیوب مراجعه نمایید.

روش های تقویت و بهبود نسخه خوانی شامل تقویت داروشناسی در بخش های دیکته دارویی ، شکل ها و دز های مهم دارویی است. و در سایر موارد می توان بر روی تخصص پزشک ، دستور و تعداد دارو نیز اشاره نمود. هر چقدر بتوانید داروشناسی تون رو تقویت کنید به همان میزان در نسخه خوانی و تکنسین داروخانه تسلط بالایی خواهد داشت.

برای مشاهده ویدیوی آموزشی داروهای ضد درد و مسکن مهم و کاربردی در نسخه خوانی کافیست ویدیوی یوتیوب را مشاهده نمایید.

بسته آموزش نسخه خوانی داروخانه

بسته آموزشی نسخه خوانی که در ان تکنیک های ویژه نسخه خوانی آموزش داده شده است و علاوه بر ویدیوی آموزشی شامل جزوات ویزه داروشناسی نیز می باشد و در کنار آموزش ها شما می توانید با بیش از ۱۵۰۰ نسخه پزشک تمرین کنید. برای دریافت بسته آموزشی نسخه خوانی داروخانه کافیست وارد صفحه این محصول شوید و یا عدد ۳ را در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵ ارسال نمایید.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
بهداشت محیط بیمارستان پاورپوینت بهداشت محیط بیمارستان دستورالعمل های بهداشت محیط بیمارستان وظایف بهداشت محیط بیمارستان کتاب بهداشت محیط بیمارستان برنامه عملیاتی بهداشت محیط بیمارستان آموزش بهداشت محیط در بیمارستان چک لیست بهداشت محیط بیمارستان کتابچه بهداشت محیط بیمارستان

دانلود کتابچه بهداشت محیط بیمارستان


کتابچه بهداشت محیط بیمارستان کتابچه بهداشت محیط بیمارستان در 74 صفحه فارسی در قالب ورد قابل ویرایش می باشد. در ادامه ...

بیش از 92 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.