نسخه خوانی

آموزش داروشناسی نسخه خوانی – داروهای ۲۰ میلی گرمی پرتکرار

مشاهده : 867 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

آموزش داروشناسی نسخه خوانی یادگیری سریع داروها آموزش نسخه خوانی پیشرفته رایگان روش حفظ نام داروها جزوه داروشناسی داروخانه آموزش داروشناسی و نسخه خوانی داروشناسی نسخه های دارویی دانلود رایگان کتاب جامع نسخه پیچی در داروخانه فوت و فن نسخه خوانی

آموزش داروشناسی نسخه خوانی – داروهای ۲۰ میلی گرمی

در مقاله قبلی در مبحث آموزش داروشناسی نسخه خوانی به معرفی داروهای ۵ میلی گرمی پرداخته بودیم. در ادامه نیز برای سایر دز های دارویی نیز ، معرفی خواهیم داشت. داروشناسی برای نسخه خوانی و نسخه پیچی اهمیت بالایی دارد . داروهای ۲۰ میلی گرمی از دسته داروهایی هستند که در نسخه های پزشکی بسیار پر تکرار هستند و برخی از داروهایی که در ادامه معرفی می کنیم ، به وفور در نسخه های پزشکی آنها را مشاهده می کنید.

وقتی صحبت از داروهای ۲۰ میلی گرمی می شود ، به این معنی نیست که این داروها صرفا دز ۲۰ میلی گرم دارند. بلکه دز ۲۰ ، یکی از دز های این داروهاست و البته در این داروها ، ۲۰ میلی گرم پر تکرار تر و پر مصرف تر است.

اگر علاقه مند به یادگیری و آموزش داروشناسی هستید و یا می خواهید آموزش نسخه خوانی ببینید ، مطمئنا شناخت داروها بر اساس دز های دارویی بخصوص برای داروهای پر مصرف و پرتکرار برای شما مفید خواهد بود و در واقع یکی از روش هایی است که می تواند باعث تمرین و تکرار داروشناسی و البته ثبیت داروها در ذهنتان شود و بدین ترتیب ماندگاری آن را افزایش دهد. داروشناسی نسخه خوانی برای کار در داروخانه بسیار مهم می باشد.

در ادامه ۱۰ تا از داروهای مهم در دز ۲۰ میلی گرم رو برای شما معرفی میکنیم. و ضمن اینکه می تونید فیلم آموزشی کاملی نیز در مورد داروهای ۲۰ میلی گرمی در ادامه مشاهده کنید.

ویدیوی معرفی داروهای ۲۰ میلی گرمی

در این ویدیو که در پیج یوتیوب مون قرار دادیم ، علاوه بر تشریح داروهای ۲۰ میلی گرمی ، به معرفی تکنیک هایی برای تشخیص سریع داروها نیز آموزش داده ایم. ضمن اینکه تعدادی نسخه پزشک نیز جهت تمرین بازخوانی کرده ایم. در انتهای این ویدیو به تکنیک دیکته دارو وتلفیق آن با دز و اشکال مهم داروها اشاره کردیم که خیلی در داروشناسی نسخه خوانی به شما کمک می کند.

https://youtu.be/alNhWqEbGeY – ویدیوی آموزش داروشناسی داروها ۲۰ میلی گرمی

تصاویر و توضیحات داروها

داروی ریواروکسابان داروی اس امپرازول داروی نیکوراندیل داروی ازونیوم نکسیوم آلداکتون یادگیری سریع داروها آموزش نسخه خوانی پیشرفته رایگان روش حفظ نام داروها جزوه داروشناسی داروخانه آموزش داروشناسی و نسخه خوانی داروشناسی نسخه های دارویی دانلود رایگان کتاب جامع نسخه پیچی در داروخانه فوت و فن نسخه خوانی

داروی امپرازول داروی سیتالوپرام داروی پروپرانولول در نسخه پزشکی آموزش داروشناسی نسخه خوانی

روش حفظ کردن نام داروها روش یادگیری نام داروها داروی آتورواستاتین داروی فاموتیدین داروی فلوکسیتین داروی پنتاپرازول داروی نولپازا داروشناسی نسخه خوانی آموزش نسخه خوانی داروخانه مهندس داود وکیلی پیج یوتیب نسخه خوانی

روش حفظ نام داروها

در مورد روش های حفظ کردن نام داروها ، در سایت مطالب رو بیان کردیم. یکی از مهم ترین روش ها این است که شما یادگیری داروها را با تعداد کمتر دارو شروع کنید و بصورت روزانه ، اگر قدرت یادگیری شما کم است حداکثر ۱۰ دارو و اگر قدرت یادگیری شما خوب است حداکثر ۲۰ دارو مطالعه کنید.

ضمن مطالعه داروها حتما در مورد داروها تحقیق و سعی کنید اطلاعات بیشتری از اونها بدست آورید و اگر بتوانید جعبه داروها رو نیز در اینترنت مشاهده کنید بسیار بهتر خواهد بود.

در ضمن اگر بتوانید داروها را ضمن مطالعه برای خودتان دسته بندی کنید بسیار مفید خواهد بود و بر اساس اینکه چقدر برای شما ساده ، متوسط یا سخت بودند طبقه بندی نمایید. و داروهای سخت رو سعی کنید هر روز مرور نمایید.و زمانتون به این شکل بین داروها تقسیم می شود و بالطبع زمان بیشتری را برای داروهایی که سخت حفظ شون می کنید صرف می کنید.

و نهایتا استفاده از نسخه های پزشکی برای تمرین این داروها و البته یادگیری داروهای جدید بسیار به شما کمک خواهد کرد. نسخه زیر رو در ویدیویی که بالا معرفی کردم کامل بررسی کردیم پیشنهاد می کنیم حتما ویدیویی که در بالا قرار دادیم رو حتما ببینید. امیدواریم که این مقاله نیز در ارتباط با داروشناسی نسخه خوانی براتون مفید بوده باشه.

نسخه پزشک نمونه نسخه متخصص قلب نسخه دارو داروشناسی نسخه خوانی آموزش نسخه پزشک آموزش داروخانه کارودیلول

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
انرژی بیوماس محاسبه بیومس نیروگاه بیوماس بیومس میکروبی مقاله در مورد زیست توده بیومس میکروبی چیست انرژی های زیستی معایب زیست توده منابع زیست توده

فایل پاورپوینت بیوماس


پایورپوینت انرژی بیوماس با محتوای زیر قابل دریافت شما عزیزان می باشد. عناوین پاورپوینت انرژی بیوماس دلایل اهمیت انرژی بیوماس  –  اقدامات ...

بیش از 106 خرید موفق
پا

پاورپوینت سیروز کبدی


سیروز کبدی و رژیم درماتی سیروز یک تعریف بافت شناختی-آسیب شناختی بوده و دارای تظاهرات بالینی و عوارض مختلفی است که بعضی ...

بیش از 32 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.