نسخه خوانی

دانلود رایگان پاورپوینت آماده بهداشت مسکن

مشاهده : 10,654 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

house-health

درباره بهداشت مسکن بیشتر بدانیم

بهداشت مسکن بصورت یک پاورپوینت آماده ۳۷ اسلایدی موضوعی است که بصورت خلاصه در این پاورپوینت به آن پرداخته شده است . بهداشت مسکن یکی از مباحث مهم در رشته مهندسی بهداشت محیط هست هرچند خیلی کم در زندگی مردم مورد توجه قرار گرفته است. این پاورپوینت آماده رو در ادامه مطلب پس از مقدمه ای کوتاه دانلود نمایید.

مقدمه 

اگرچه رعایت اصول بهداشت فردی میتواند تا حدودی ضامن سلامت انسان باشد ، اما به تنهایی کافی نیست . بلکه مراعات اصول بهداشت در تمام ارکان زندگی از جمله مسکن و اماکن عمومی باید مد نظر قرار گیرد .

در حال حاضر مهندسین ساختمان در مورد مسایل بهداشت جسمی و روانی در ساخت مسکن دقت نظر دارند و این امر یکی از مسایل اساسی در ساختمان سازی محسوب میشود . در این فصل نکاتی که برای بهداشت مسکن و اماکن عمومی لازم است مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.

این مطلب را هم حتما بخوانید : مدیریت بیماری های منتقله از آب و غذا بویژه وبا

تعریف بهداشت مسکن

—بهداشت مسکن یا بهداشت محل سکونت به ویژگی های کیفی و کمی گفته می شود که تحت آن شرایط، احتیاجات جسمی و روحی ساکنین در آن تأمین گردد و نیز از بروز و انتقال بیماریهای واگیردار ، سوانح و حوادث ناگوار تا حد امکان جلوگیری نماید . بنابراین در یک مسکن بهداشتی و خوب باید چهار اصل زیر مورد توجه قرار گیرد :

  1. تأمین احتیاجات اساسی جسمی
  2. تأمین احتیاجات اساسی روانی
  3. جلوگیری از برور و انتقال بیماریهای واگیردار
  4. جلوگیری از بروز سوانح و حوادث

—

مسکن غیر بهداشتی :

مسکنی است که بدون در نظر گرفتن نیازهای اساسی افراد ساکن در آن ، ساخته میشود . منزل مسکونی نباید  صرفاً به عنوان یک سرپناه برای خانوار محسوب گردد .

در محلات کثیف و مساکن ناسالم، انواع بیماریها از قبیل فلج، نرمی استخوان، مرض سل، سیفلیس و انحرافات شدید اجتماعی مانند الکلیسم ، بیکاری، جنایت، دزدی ، بیسوادی و امراض روانی بیش از سایر نقاط شهری مشاهده می گردد.

 

شما دوست عزیز و دانش پژوه گرامی میتونید با دریافت پاورپوینت آماده ، اطلاعات بیشتری رو در این زمینه مطالعه بفرمائید.

ضمنا مطالب زیر نیز حتما برای شما مفید خواهد بود:

– متن ترجمه شده مسمومیت با سرب و عوارش آن

– آموزش اصول نسخه خوانی در داروخانه 

فرمت : Zip حجم : 1 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی در قالب پاورپوینت با 37 اسلاید قابل ویرایش می باشد.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
نمونه نسخه پزشکی نسخه خوانی کانال نسخه خوانی داروخانه دانلود فیلم آموزش نسخه خوانی مدرک نسخه خوانی حقوق نسخه خوانی آموزش نسخه خوانی در اصفهان نسخه خوانی رادیولوژی اصطلاحات نسخه خوانی آموزش نسخه خوانی در اسلامشهر

نسخه های پزشکی ۳ تعداد ۸۰ نسخه


مجموعه نمونه نسخه پزشکی سری سوم شامل 80 نمونه نسخه دارای باز نویسی می باشد. این نمونه نسخه ها از ...

بیش از 21 خرید موفق
تب کریمه کنگو گوشت آلوده به تب کریمه کنگو پیشگیری از تب کریمه کنگو واکسن تب کریمه کنگو عکس تب کریمه کنگو علائم تب کریمه کنگو شیوع تب کریمه کنگو در ایران راههای انتقال تب کریمه کنگو درمان تب کریمه کنگو ppt پاورپوینت تب کریمه کنگو پاورپوینت CCHF

تب کریمه کنگو


چرا پاورپوینت تب کریمه کنگو را دریافت کنم ؟ عزیزان دانش پژوه ، فایل پاورپوینت منظمی در 26 اسلاید برای استفاده ...

بیش از 33 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.