نسخه خوانی

استاندارد Ohsas 18001 چیست در قالب پاورپوینت رایگان

مشاهده : 10,402 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

استاندارد Ohsas 18001 چیست در قالب پاورپوینت رایگان

استاندارد Ohsas 18001 چیست

استاندارد ohsas 18001 رو در قالب یک پاورپوینت آماده ۲۴۷ اسلایدی قابل ویرایش از مجموعه بهداشت حرفه ای وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران دانلود کنید. البته طبق روال همیشگی مقدمه ای بسیار کوتاه رو از همین پاورپوینت ذکر میکنیم و پس از اون در انتهای همین مطلب میتونید پاورپوینت آماده استاندارد ohsas 18001 رو به رایگان دریافت کنید. با ما همراه باشید.

مقدمه ای کوتاه

استقرار سیستم های مدیریتی که از مدتی پیش سازمانها و شرکتهای داخلی و خارجی برای بهبود عملکرد خود بدانها روی آورده اند از سال ۱۹۸۷ با انتشار استانداردهای ISO 9000 به صورت یک حرکت همگانی در کشور به طور جدی در دستور کار قرار گرفت .

به دنبال استقبال شرکتها و سازمانها  ازاستانداردهای کیفیت (۹۰۰۰ ISO) ، استانداردهای مدیریت زیست محیطی (سری ۱۴۰۰۰ ISO ) نیز مورد توجه قرار گرفت و به صورت استانداردهای بین المللی از سال ۱۹۹۶ منتشر و مورد عمل قرار گرفت .

این مطلب را هم حتما بخوانید : آشنایی با استاندارد ISO 14001

با توجه به اهمیت موضوع ایمنی و بهداشت شغلی ، و انتشار آمار مربوط به مرگ و میر و بیماری های ناشی از کار توجه جهانی به این موضوع معطوف گردید . در سال ۱۹۷۰ میلادی کنگره آمریکا اعلام کرد که اقدامات انجام شده در رابطه با ایمنی و بهداشت شغلی ـ و از جمله ضوابط مربوط به جبران خسارات و آسیب های جانی کارکنان ـ کافی نیست و از این رو قانون ایمنی و بهداشت کار (OSH Act ) به تصویب رسید .

Osha

متعاقب این قانون ، اداره ایمنی و بهداشت کار [۱](OSHA) تشکیل شد و وظیفه اجرای قانون (OSH) و اطمینان از شرایط ایمن و قابل قبول در کار را برای کلیه کارکنان زن و مرد در سراسر ایالات متحده آمریکا بر عهده گرفت .

[۱] : OSHA:Occupational Safety and Health ADMINISTRATION

NIOSH

سازمان دیگری که در آمریکا به دنبال تصویب قانون ایمنی و بهداشت کار تشکیل شد ، انستیتوی ملی بهداشت وایمنی کار [۲](NIOSH) بود که وظایف اصلی زیر به آن واگذارشد :

  • تدوین استانداردهای بهداشت و ایمنی
  • تحقیقات در زمینه مسایل ایمنی و بهداشت کار
  • ارائه آموزشهای لازم برای تربیت کادر کافی جهت اجرای قانون OSH

[۲]: National Institute for Occupational Safety and Health

امروزه با توجه به رعایت قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت کار و نیز استقرار سیستم های مدیریتی ، وضعیت محیطهای کاری کاملاً تغییر یافته و از خسارات و آسیبهای جانی بسیار کاسته شده و آمار و ارقام منتشره نیز حاکی از این امر است .

دوست عزیز و دانش پژوه گرامی ، شما میتوانید فایل پاورپوینت Ohsas 18001 که به رایگان با شما به اشتراک گذاشتیم رو از ذیل این مطلب دانلود نمایید.

شاد باشید | وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران | www.iehe.ir

فرمت : ppt حجم : 600 کیلوبایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی جهت کاهش حجم زیپ شده است. فایل داخل زیپ ، پاورپوینت با 247 اسلاید قابل ویرایش می باشد.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت آماده مدیریت استرس

پاورپوینت آماده مدیریت استرس


پاورپوینت آماده مدیریت استرس تاثير استرس در بروز بيماريهاي قلبي از فشار خون و چربي نيز بيشتر است. استرس شغلي به عنوان ...

بیش از 52 خرید موفق
پاورپوینت انرژی های تجدید پذیر

پاورپوینت انرژی های تجدید پذیر


پاورپوینت انرژی های تجدید پذیر ، پاورپوینتی کامل در باره بسیاری از انرژی های نو می باشد که به راحتی ...

بیش از 149 خرید موفق
پاورپوینت با مفهوم اکسیژن درمانی و ساکشن پاورپوینت ساکشن مفهوم اکسیژن درمانی و ساکشن. O2 Therapy. & Suction

پاورپوینت ساکشن و اکسیژن درمانی


پاورپوینت ساکشن و اکسیژن درمانی ما در زیر به عناوینی که در داخل این فایل پاورپوینت ۵۱ اسلایدی هست اشاره می ...

بیش از 39 خرید موفق
پاورپوینت آرتریت روماتوئید دانلود پاورپوینت آرتریت روماتوئید درمان قطعی آرتریت روماتوئید درمان آرتریت روماتوئید درمان گیاهی آرتریت روماتوئید روماتوئید قلبی عوارض آرتریت روماتوئید

دانلود پاورپوینت آرتریت روماتید با منابع


 آرتریت روماتید آرتریت روماتوئید (به انگلیسی: rheumatoid arthritis) یا روماتیسم مفصلی شایعترین بیماری التهابی سیستمیک مفاصل بوده و جزء بیماری‌های خود ...

بیش از 29 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.