نسخه خوانی

کنترل ناقلین بیماریها و عوامل محیطی مرتبط با آنها

مشاهده : 5,937 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

shutterstock_240446623

بنام خدا و با سلام؛ کتاب کنترل ناقلین بیماری ها موضوع این تایپک از سایت مهندسی بهداشت محیط ایران در زیر مجموعه مبارزه با ناقلین می باشد که ویژه کارشناسان بهداشت محیط بوده و در ۵ فصل به بررسی ۵ عامل مهم انتقال بیماری ها یعنی سوسری ها (سوسک)،مگس ،پشه ،پشه خاکی،موش و سگ در انسان و حیوانات دامی پرداخته است که توسط مرکز سلامت محیط و کار منتشر است .

فصول فوق الذکر شامل آشنایی با این موجودات ،ریخت شناسی ، چرخه زندگی ، آلودگی های قابل انتقال ،نحوه تشخیص ، نحوه کنترل زیستی ،فیزیکی و شیمیایی آنها،سم های موثر و استاندارد و نحوه استفاده از انها و نحوه مقابله با شیوع این بیماری ها در انسان به صورت کاربردی می باشد . بعضی از این بیماری ها شامل بیماری های ویروسی ،باکتریایی و انگلی شامل : لیشمانیوز ،طاعون ،سالک،کرم های قلابدار و … می باشد .

این کتاب از منابع علمی منتشر و روزآمد شده ،توسط مراجع ذیصلاح و سازمان جهانی بهداشت تهیه و تدوین شده است .

کنترل ناقلین بیماریها و عوامل محیطی مرتبط با آنها

شما عزیزان و دانش پژوهان گرامی میتوانید در ادامه فایل PDF این کتاب رو دانلود بفرمائید.

پیروز باشید .

فرمت : PDF حجم : 2 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی در قالب PDF و در 186 صفحه به زبان فارسی می باشد .

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
دانلود پاورپوینت روانشناسی شخصیت

دانلود پاورپوینت روانشناسی شخصیت


پاورپوینت روانشناسی شخصیت پاورپوینت روانشناسی شخصیت حاوی 418 اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد. در این پاورپوینت از تعریف شخصیت ...

بیش از 38 خرید موفق
مدیریت پسماند روستایی pdf مشکلات پسماند روستایی دفع پسماند روستایی پاورپوینت پسماند روستایی ساماندهی پسماند روستایی قوانین مدیریت پسماند روستایی

پاورپوینت مدیریت پسماند روستایی


پاورپوینت مدیریت پسماند روستایی این پاورپوینت در 30 اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد. برخی از عناوین بررسی شده در ...

بیش از 37 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.