نسخه خوانی

حذف فسفر با تصفیه پیشرفته فاضلاب + دانلود پاورپوینت

مشاهده : 6,903 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

حذف فسفر با تصفیه پیشرفته فاضلاب + دانلود پاورپوینت

بنام خدا و با سلام ؛ در این تایپک از سایت مهندسی بهداشت محیط ایران ، فایل پاورپوینتی رو در زمینه حذف فسفر از طریق تصفیه پیشرفته فاضلاب با شما به اشتراک میگذاریم که می توانیددر ادامه مطلب و پس از مقدمه ای کوتاه دریافت و مطالعه بفرمائید .

تصفیه پیشرفته فاضلاب

تصفیه پیشرفته فاضلاب به عنوان تصفیه تکمیلی مورد نیاز برای حذف اجزا معلق ، کلوئیدی و محلول باقی مانده پس از تصفیه ثانویه متداول تعریف می شود .  اجزا محلول ممکن است از یون های غیر آلی نسبتا ساده نظیر کلسیم ، پتاسیم ، سولفات ، نیترات و فسفات تا تعداد زیادی ترکیبات آلی مصنوعی بسیار پیچیده متغیر باشد .در سالهای اخیر ، اثرات بسیاری از مواد بر محیط به شکل واضح تری درک شده است . در حال تحقیقات بر روی موارد زیر متمرکز شده است :

  1. اثرات زیست محیطی احتمالی مواد سمی و مواد فعال بیولوژیکی موجود در فاضلاب
  2. چگونه می توان این مواد را توسط فرآیندهای متداول و پیشرفته فاضلاب حذف کرد .

در نتیجه الزامات تصفیه فاضلاب به لحاظ محدود کردن غلظت های بسیاری از این مواد در پساب خروجی تصفیه خانه و اعمال کامل محدودیت های سمیت سمیت پساب خروجی سختگیرانه تر شده است . برای تامین این الزامات جدید ، بسیاری از تسهیلات تصفیه ثانویه فاضلاب نیازمند نوسازی بوده و تسهیلات تصفیه پیشرفته فاضلاب باید احداث شوند .

 

در پاورپوینت پیوستی روش های حذف فسفر توسط تصفیه پیشرفته فاضلاب و همچنین روشهای بیولوژیکی حذف فسفر به صورت خلاصه توضیح داده شده است .

فایل پیوستی حذف فسفر ، در ۶۱ اسلاید تنظیم شده است .

فرمت : PPT حجم : 1 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید
profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پا

پاورپوینت سیروز کبدی


سیروز کبدی و رژیم درماتی سیروز یک تعریف بافت شناختی-آسیب شناختی بوده و دارای تظاهرات بالینی و عوارض مختلفی است که بعضی ...

بیش از 32 خرید موفق
پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده پزشکی قالب پاورپوینت پزشکی قلب دانلود رایگان تم پاورپوینت پزشکی 2018 بک گراند پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده زیبا تم پاورپوینت تجهیزات پزشکی تم پاورپوینت مهندسی پزشکی پاورپوینت پزشکی رایگان

دانلود پاورپوینت پزشکی


مجموعه پاورپوینت پزشکی در موضوعات مختلف ، مجموعه ای ارزشمند که در این تایپک از سایت برای شما آماده کرده ...

بیش از 20 خرید موفق
'chva ;hv hl,cd finhaj lpdx گزارش کار بهداشت محیط گزارش کارآموزی رشته بهداشت محیط دانلود گزارش کارورزی بهداشت محیط

گزارش کار بهداشت محیط شماره ۲


گزارش کار بهداشت محیط 2 این گزارش کار 62 صفحه ای در قالب ورد و به موضوعات زیر پرداخته که مربوط ...

بیش از 119 خرید موفق
افزودنی های مواد غذایی افزودنی های مواد غذایی+pdf نگهدارنده های مواد غذایی مواد افزودنی بتن مواد غذایی دارای مواد نگهدارنده پودر افزودنی در شیرینی در جدول خواص مواد نگهدارنده مضرات استابلایزر خوراکی چیست مواد نگهدارنده سرطان زا

افزودنی های شیمیایی مواد غذایی


افزودنی های شیمیایی مواد غذایی که در قالب یک پاورپوینت 152 اسلایدی می باشد دارای موضوعات مختلفی است که بصورت ...

بیش از 50 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.