نسخه خوانی

بیماری های شابع در مدارس و روش های پیشگیری از آن + دانلود ppt

مشاهده : 6,384 بار بدون دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

این تایپک از وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران رو اختصاص دادیم به مهمترین بیماری های شایع در مدارس که در ادامه مقدمه کوتاهی بر این بیماری ها خواهیم پرداخت و در انتهای همین مطلب می توانید محتوای کاملتری را در زمینه بیماری های شایع در مدارس دانلود و حسب نیاز از اون استفاده نمایید.

بهداشت محیط مدارس,بهداشت مدارس,بیماری های دوران مدرسه,جزوه بهداشت مدارس,جزوه بهداشت یار مدرسه,disease in school بیماری های شایع در مدارس

بیماری های شایع در مدارس

انواع مختلفی از بیماری ها وجود دارند که دوران مدرسه می توانند شایع شوند در اینجا به برخی از بیماری ها از جمله سرماخوردگی ، آنفلوانزا ، سرخک ، اوریون ، آبله مرغان ، هپاتیت ویروسی ، تبخال ، گلودرد ،تراخم ، سل ، تب مالت ، مخملک ، وبا، شپش ، کرمک ، کچلی و غیره اشاره شده است.

به عنوان مثال با توجه به اهمیت شپش (پدیکلوزیس ) به صورت خلاصه در اینجا بدان اشاره می شود که برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر بیماری های ذکر شده می توانید به فایل پیوستی را خرید نمایید.

پدیکلوزیس یکی از اپیدمی های شایع در مدارس

عاملد بیماری (شپش) یک انگل خارجی و حشره ای خون خوار دارای ۶ پا و بدون بال و پر است. بیماری می تواند در قسمت های مختلف بدن دیده شود.

راه های تشخیص آن به سه بخش دسته بندی می شود :

  • مورد مشکوک : وجود خارش در ناحیه سر و تن در جامعه آلوده به شپش
  • موارد احتمالی : وجود ضایعات به صورت خراش جلدی و یا بدون عفونت – وجود آدنوپاتی موضعی در ناحیه پشت گردن و گوش و وجود خراش های موازی بین دو کتف بر روی شانه و دور ناف و مشاهده رشک (تخم شپش) در نواحی مودار بدن
  • مورد قطعی : مشاهده شپش همراه با مشخصات بالینی
این مطلب را نیز حتما بخوانید : دانلود پاورپوینت بیماری های واگیردار کودکان

اقدامات کنترلی در پدیکلوزیس

  1. رعایت اصول بهداشت فردی
  2. آموزش عمومی در مورد اهمیت تشخیص فوری و درمان کامل بیماران
  3. جلوگیری از تماس بدنی با مبتلایان
  4. در مورد بیماران شستشوی لباس ها و لوازم بستر در آب داغ ۵۵ درجه به بالا به مدت ۲۰ دقیقه و خشکشویی که تخم انگل را از بین ببرد.
  5. بازرسی منظم و مستقیم موی سر دانش آموزان برای جستجوی شپش و رشک.

شما همکار و فرهیخته گرامی می توانید جهت مطالعه بیشتر در ارتباط با سایر بیماری های شایع در مدارس ، فایل پیوستی را تهیه نمایید. شایان کر است که در این جزوه به صورت تخصصی به بیماری ها پرداخت نشده و صرفا بصورت مختصر به بیماری ها به مانند نمونه بالایی اشاره شده است.

روش دریافت پاورپوینت بیماری های شایع کودکان در مدارس  :

پس از پرداخت آنلاین در محیطی امن ، لینک دانلود پاورپوینت بیماری های شایع کودکان در مدارس و روش های تشخیص و اقدامات کنترلی برای شما فعال و قابل دریافت می باشد. ضمنا در هر زمانی با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نیز می توانید به جزوه مورد نظر دسترسی داشته باشید. ضمنا در صورت برخورد با هرگونه مشکل در دریافت این جزوه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. اگر امکان پرداخت آنلاین ندارید کافیست در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵  پیغام دهید.تا شماره کارت حضورتون اعلام شود. یا می توانید از بخش راهنمای خرید سایت شماره کارت ما را برداشته و نسبت به پرداخت اقدام و سپس اطلاع دهید.

فایل پیوستی در قالب پاورپوینت و در 50 اسلاید فارسی می باشد.

قبل از خرید بخاطر داشته باشید


پس از پرداخت انلاین در محیطی امن و توسط کلیه کارتهای بانکی ، لینک دانلود بلافاصله پس از خرید برای شما فعال خواهد شد .

پشتیبانی 24 ساعته ، حتی روزهای تعطیل : info[at]iehe.ir

ما تا دریافت کامل فایل خریداری شده ، پشتیبان و همراه شما خواهیم بود . قدردان اعتماد شما خواهیم بود .

مشخصات این مجموعه


فرمت فایل : پاورپوینت

حجم فایل : کمتر از 1 مگابایت

پرداخت در محیطی کاملا امن

دانلود بلافاصله پس از پرداخت

قیمت: 39,000 تومان

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

بدون دیدگاه


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
مجموعه پاورپوینت های انرژی های نو

مجموعه پاورپوینت های انرژی های نو


مجموعه پاورپوینت های انرژی های نو این پاورپوینت ها شامل عناوین زیر می باشد : پاورپوینت کلی انرژی های نو همراه ...

بیش از 37 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.

39,000 تومان