نسخه خوانی

دانلود رایگان نمونه نسخه پزشک با بازنویسی فارسی تعداد ۴۱ نسخه

مشاهده : 78,827 بار ۶ دیدگاه نویسنده: داود وکیلی
آموزش های دستیار دندانپزشکی

نمونه نسخه پزشک همراه با بازنویسی نسخه ها یکی از روش های تمرین نسخه خوانی در داروخانه است. زمانی که شما در حال سپری دوره نسخه خوانی در داروخانه هستید و در حال حاضر دسترسی به داروخانه جهت کارکردن و تمرین ندارید تنها راهی که می توانید با آن قدرت نسخه خوانی خود را تقویت کنید استفاده از نمونه نسخه های پزشک دارای باز نویسی است.

نسخه پزشک,نمونه نسخه پزشکی,عکس نسخه پزشکی,انواع نسخه های پزشکی,دانلود نسخه پزشکی

نمونه نسخه پزشک و اهمیت آن

قبلا در بحث تقویت نسخه خوانی در داروخانه [اینجا بخوانید] اشاره کرده ایم که نسخه پیچی در داروخانه مهارتی تئوری و عملی است. در واقع شما باید مباحث اولیه را یاد بگیرید و سپس اقدام به مطالعه دقیق داروشناسی طبق اصول خاص نمایید. به طوری که بتوانید برای شروع کار بسیاری از داروهای پر کاربرد رو بشناسید. پس از این مرحله ، یعنی مرحله تقویت داروشناسی و تئوریات نسخه خوانی، نوبت به تقویت بخش عملی مهارت می رسید.

در مرحله عملی نسخه خوانی شما باید یا نمونه نسخه در اختیار داشته باشید و یا در داروخانه کار کنید. البته داشتن نمونه نسخه ، به هیچ عنوان کار کردن در داروخانه رو حذف نخواهد کرد چرا که شما هر چقدر نسخه هم تمرین داشته باشید به هیچ عنوان جای کار در داروخانه را جهت تسلط بیشتر نخواهد گرفت. اما خب ! برای شروع کار به نظر همیشه داروخانه در دسترس نیست لذا در اینجا اهمیت نمونه نسخه پزشک دارای راهنما مشخص می شود.

دانلود رایگان نمونه نسخه پزشک

در این تایپک از سایت نیز برای شما دوست خوبم، تعدادی نمونه نسخه پزشک همراه با باز نویسی فارسی برای دانلود رایگان قرار دادم که می توانید در ادامه مطلب اونها رو دریافت کنید و قدرت نسخه پیچی خودتون رو محک بزنید. در مطالعه نمونه نسخه ها به یک نکته مهم توجه داشته باشید :

سعی کنید موقعی که نسخه ای رو تمرین میکنید و اقلام دارویی نسخه رو میخونید حتما به بررسی کامل هر دارو بپردازید. یعنی سعی کنید گروه دارویی، شکل هر دارو، دوزهایی که داره و حتی نام های تجاری متداول اون دارو رو از طریق جزواتی که در اختیار دارید مثل جزوه داروشناسی و یا حتی از سایت های مختلف داروشناسی جستجو کنید. این طوری باعث میشه تا بتونید اطلاعات بیشتری از هر دارو کسب کنید و این بی تاثیر در افزایش تسلط شما نخواهد بود.

بعنوان مثال وقتی داروی ®Demitron رو روی نسخه می خونید برید سراغ اطلاعات این دارو . این دارو نام تجاری داروی Ondansetron از داروهای ضد تهوع و استفراغ و دارای شکل هایی مثل آمپول و قرص و شربته! خب به این شکل شما اطلاعات کاملی از این دارو بدست آوردید. نام تجاری اون رو یاد گرفتید و فهمیدید از چه گروه دارویی و دارای چه شکل هایی است. در این بین به دیکته نوشتاری دارو نیز توجه کنید.

ما در پیج اینستاگرام نسخه خوانی نمونه هایی از نسخ پزشکی و تمرینات مختلف رو داریم که مطمئنم میتونه به شما کمک کنه .کافیه در پیج ما عضو شوید و از مطالب اون استفاده کنید. امیدوارم نسخی هم که در ادامه برای دانلود شما عزیزان قرار گرفته مورد توجهتون قرار بگیره.

 

فرمت : zip حجم : 3 مگابایت برای دانلود رایگان کلیک کنید

فایل پیوستی در قالب zip که محتوی 41 نسخه پزشک دارای بازنویسی فارسی می باشد. کیفیت نسخه ها مطلوب و خوانایی مناسبی دارند.

profile avatar
نویسنده : داود وکیلی

درود بر شما ؛ داود وکیلی هستم شاغل در معاونت بهداشت خوی | کار آموزش، طراحی و تولید محتوا در زمینه علوم بهداشتی رو دنبال میکنم . امیدوار هستم که وبسایت مهندسی بهداشت محیط ایران براتون مفید باشه.

آموزش نسخه خوانی

۶ دیدگاه ارزشمند


دیدگاه خود را بنویسید
توجه مهم : دیدگاه های شامل توهین و بی احترامی و تبلیغاتی پذیرفته نخواهد شد.

  • profile avatar
    نویسنده : سیدمحمد موسوی 15 , اکتبر , 22

    سلام ۳۹ تومن پرداخت کردم از حسابمکم شد ولی فایلی برام ارسال نشد!!!!؟

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 23 , اکتبر , 22

      با سلام لطفا پیگیری خرید ها را در واتساپ ارسال نمایید تا سریع پاسخگو باشیم : ۰۹۲۱۱۰۵۴۲۴۵

  • profile avatar
    نویسنده : علی 17 , فوریه , 21

    بنده ایمیل رو وارد کردم ولی فایلی برای من ارسال نشده

  • profile avatar
    نویسنده : پریسا خزایی 27 , سپتامبر , 19

    من بسته همراه با فیلم اموزشی شما را خریدم ولی هیچی واسه دانلود نیامد

    • profile avatar
      نویسنده : داود وکیلی 03 , اکتبر , 19

      درود بر شما خرید شما کامل نبوده و لذا پرداخت انجام نشده است. در ورت کسر از حساب ، از طرف بانک خودکار به حسابتون عودت داده می شود.

  • profile avatar
    نویسنده : فرگل 13 , سپتامبر , 17

    علاقه نداشته باشی نمیتونید یاد بگیرید – اول علاقه تو نسخه خوانی مهمه وگرنه نرید دنبالش

محصولات تصادفی فروشگاه ما

نمایش همه محصولات
پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده پزشکی قالب پاورپوینت پزشکی قلب دانلود رایگان تم پاورپوینت پزشکی 2018 بک گراند پاورپوینت پزشکی پاورپوینت آماده زیبا تم پاورپوینت تجهیزات پزشکی تم پاورپوینت مهندسی پزشکی پاورپوینت پزشکی رایگان

دانلود پاورپوینت پزشکی


مجموعه پاورپوینت پزشکی در موضوعات مختلف ، مجموعه ای ارزشمند که در این تایپک از سایت برای شما آماده کرده ...

بیش از 19 خرید موفق
جزوه انگل شناسی جزوه کرم شناسی انگل شناسی عملی جزوه ویروس شناسی دانلود پاورپوینت انگل شناسی جزوه انگل شناسی پزشکی جزوه انگل شناسی علوم آزمایشگاه انگل شناسی دانشگاه تهران جزوه انگل دانشگاهی

انگل شناسی عملی و تئوری


انگل شناسی عملی و تئوری شامل: یک عدد جزوه انگل شناسی تئوری با 169 اسلاید در قالب پاورپوینت قابل ویرایش ...

بیش از 33 خرید موفق
پاورپوینت آماده آلاینده های صنعت ذوب اهن و فولاد ppt

پاورپوینت بررسی آلاینده های ذوب آهن


پاورپوینت بررسی آلاینده های ذوب آهن این پاورپوینت در 17 اسلاید فارسی و قابل ویرایش می باشد. نحوه دریافت فایل پاورپوینت آلاینده ...

بیش از 41 خرید موفق
پاورپوینت انرژی بادی

پاورپوینت انرژی بادی


پاورپوینت انرژی بادی فایل پاورپوینت مربوطه رو دانلود کنید که شامل ( 2 فایل ) مزایا و معایب انرژی بادی و ...

بیش از 42 خرید موفق

مختصری درباره وبسایت علمی آموزشی مهندسی بهداشت محیط ایران

وب سایت مهندسی بهداشت محیط ایران از اردیبهشت ماه 1392 با هدف ارائه محتوای بهداشتی با محوریت مهندسی بهداشت محیط پا به دنیای مجازی گذاشته است.ما در سایت مهندسی بهداشت محیط ایران سعی در به اشتراک گذاری محتوای مفید برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و همکاران بهداشتی داشته و تمام سعی خود را برای این مهم به کار گرفته ایم و در این مسیر نیز به پیشنهادات و انتقادات شما نیازمندیم. امیدوار هستیم بتوانیم قدمی هرچند کوچک در ارتقای سطح علمی همکاران و دانشجویان عزیز بر داشته باشیم.موضوع فعالیت ما علاوه بر بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت عمومی ، تغذیه و رژیم درمانی و آموزش نسخه خوانی در داروخانه می باشد.